Sziasztok!

Tudom, megint olyan mintha eltűntem volna. Pedig most tényleg nem, vagy mégis.....de nem azért, amiért a múltkor, vagy talán azért is......áááá. na mindegy. ebből már úgy sem magyarázom ki magam :)

Az elmúlt időszak elég zavaros volt az életemben. A folytonos megfelelési vágy, hogy mindenki számára a legmegfelelőbb, a legkielégítőbbet nyújtsam elfárasztott. Mindez értendő az iskolai eredményemre, a barátaim körére, mindemellett az ellenségeimre..... és persze az történetet is úgy akartam formálni, hogy a lehető legjobb legyen, és a lehető legtöbb olvasónak elnyerje a tetszését. Viki és Krisztián kapcsolatának története már az év elején kialakult bennem. Pontosan tudom, hogy mit, és hogy szeretnék, de még mindig félek a reakciótoktól...

Végre lassan vége a sulinak. Gondolom már várjátok a nyarat, az önfeledt szórakozást. Nekem ez az utolsó, amit középiskolás keretek között tölthetek el. Be kell valljam, ez megrémít. Jövőre érettségiznem kell, és az egyetemi továbbtanulásommal kapcsolatban is egyre nagyobb kérdőjelek támadnak bennem. Hová menjek? Mit csináljak? Akarom én ezt?..... egy biztos. Igen, akarom. Még nem tudom ugyan, hogy hol, de akarom.
Most jól el tértem a tárgytól :) Magam sem tudom már mire akartam kilyukadni....
Ja, igen! Tehát vége az iskolaszezonnak, így jóval több időm lesz az írásra. Jövőhét pénteken van az utolsó tanítási napom, és már csak egy matek témazáró áll előttem, amit ha minden igaz, hétfőn letudok :) Utána már mondhatni, csak a tiétek vagyok! Igaz, még egy előrehozott érettségit túl kell élnem, de az nem lesz vészes.

Nyára a következőket terveztem el:
Először is, befejezem ezt a történetet. Tudom, sokan szeretitek/szerettétek történetet... az állandó veszekedések, Viki néha jogtalan kiborulásait, Krisztián gyermeki énjét, és még sorolhatnám.... Remélem sokan át tudták néhol érezni a szereplők lelki világát, lelki őrlődését. Jó, ezt most úgy vezettem be, mintha nemsokára vége lenne, pedig közel sincs így. Még sok minden vár rájuk, és ígérem nem fogom elkapkodni a végét :)
Továbbá van még 2 (egyenlőre 2) ötletem. Még fogalmam sincs, hogy melyiket fogom elkezdeni, de egy biztos, merőben más lesz, mint ez a történet volt! Kicsit erőteljesebb cselekményszálra fogok építkezni. Több lesz benne az érzelem. Vitákból kevesebbet, de annál sokkal erősebbet és erősebbet akarok írni. Az sem titok, hogy több ágyjelenetet tervezek... :D

Tehát készüljetek a nyárra, a melegre, illetve az új részekre :D addig hallgassatok egy kis Robin Thicket :D
aktuális kedvencem.... :D

1 megjegyzés:

  1. Egy lány álmai2012. június 7. 12:24

    Szia.
    Elég érdekes volt ez a kis szösszenet az életedből, a gondolataidból, de sok mindent átérzek és átélek én is mostanság ezekből a félelmekből, megfelelési problémákból :-)
    Csak sok szerencsét akarok kívánni neked a jövő hetedhez, a sulihoz és úgy mindenhez. Pihenj sokat és aztán újult erőkkel ess neki az írásnak! :-) Én már nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra...

    VálaszTörlés