49. rész

- Krisztián, menjünk innen, légy szíves. – suttogtam.
- Jól van, menjünk. – nézett rám pár perc gondolkodás után. Megfogta a kezem, és hátat fordítottunk a srácoknak.
- Ennyi volt?! Beijedtél? A kis nyuszi. Nem is értem mit lát benned Viki. – kiabálták utána.
Krisztián megtorpant egy időre. Kezét megszorítva próbáltam húzni magam után, de nem jött.
- Menekülj csak, úgy is csak akkor vagy bátor, ha a melletted áll a security. Most legyen nagy a szád, és mutasd, meg mit tudsz. – provokálta Máté.
Krisztián idegesen fordult vissza és nagy lendülettel megindult Máté felé.
- Krisztián! – rohantam utána, és hátulról erősen átöleltem, ezzel is lefogva őt. – Kérlek, hagyd. Nem éri meg. – csitítottam.
- Nehogy már ez az utolsó ribanc mondja meg, hogy mit tegyél.
Krisztián már nem tudta magát tovább türtőztetni. Teste megfeszült, keze ökölbeszorult.
- Mi folyik itt? Minden rendben? – jöttek oda Bencéék.
- Haver, lassabban. Ez csak ránk tartozik, kettőnkre. Intézzük el egymás között, egyedül. – védekezett Máté.
- Köszi srácok, megoldom. Máté, negyed óra múlva a parkolóban. – nézett határozottan Mátéra, mire ő csak bólintott. – Itt a kulcs, menjetek haza. – dobta oda a kulcsot Tomikának.
- Ugye nem gondolod komolyan, hogy itt hagylak?!
- Azt mondtam, haza mész, értetted? – nézett rám nyomatékosan.
- Fejezd be ezt a hülyeséget. Mond, hogy nem gondolod komolyan, hogy kimész? Ismerem őt, legalább 3 haverjával fog kint várni. Esélyed sem lesz. – mondtam könnyes szemmel.
- Nem lesz semmi baj. Megyek utánatok, amint tudok, rendben? – bíztatott. Nem gondoltam úgy, mégis bólintottam. Krisztián makacs, nem fogja megfogadni, amit mondok. Ha most ellenkezni próbálok, ugyan úgy haza küld majd. A fiúknak szó szerint be kellett rakni a kocsiba engem, annyira nem akartam menni.

Idegesen járkáltam fel és alá a szobában. Már legalább 2 órája, hogy eljöttünk, de Ő még mindig nem jött haza. Kezdtem megijedni. Hogy lehettem ennyire hülye, hogy hagytam, hogy ott maradjon. Nem bocsátom meg magamnak soha, ha bármi baja esik. Rosszabbnál rosszabb gondolatok cikáztak a fejemben. Biztos vagyok benne, hogy verekedtek. Egyik sem az „üljünk le és beszéljük meg” fajta srác, főleg ha ilyen témáról van szó. Ismertem már Mátét annyira, hogy tudjam, nem egyedül várja Krisztiánt. Esélye sem lesz. Ha most elveszítem, azt nem élném túl. Elég hamar én is belehalnék a fájdalomba, és az ürességbe, amit maga után hagyna.

Már hajnalodott, de még mindig semmi hír róla. Nem tudtam másra gondolni. Már-már az fordult meg a fejemben, mi van, ha úgy elbántak vele, hogy még mindig a parkolóban fekszik…..holtan. Ennél a pontnál nem bírtam tovább. Látnom kell, meg kell róla győződnöm, hogy minden rendben van és nincs semmi baja. Gondolkodás nélkül indultam az ajtó felé. Nem tudtam, hogy mit fogok csinálni. Hová megyek, hol keresem?

A kilincs után nyúltam, amikor kinyílt az ajtó. Ott állt előttem, lehajtott fejjel. A látványtól földbe gyökerezett a lábam. Jó volt látni, és tudni, hogy még életben. Mátétól nem ért volna váratlanul, ha agyonveri. Csak álltam, és könnyes szemmel bámultam rá. Nem mertem közelebb menni. Nem tudtam, hogy mi baja van, vagy hogy van-e egyáltalán bármi. Nem szólt egy szót sem. Fejét lehajtva nézte a padlót. Végignézve rajta, szemem megakadt a cipőjén. Fehér Supráján vérfoltok voltak, pont úgy, mint ahogy az egész ruháján. Kézfeje sebes volt. Nagyot nyeltem, és szorosan a karjaiba bújtam. Erősen szorítottam magamhoz. Fejét a nyakamba temette, de nem ölelt át. Ugyanazzal az összetört, megrokkant testtartással tűrte ölelésemet.
- Krisz. – suttogtam könnyeimmel küzdve, de válasz nem érkezett. Éreztem, hogy lába megremeg, és a karjaimba zuhan. Nehezen elsétáltunk az ágyig, és segítetem neki leülni, majd én is helyet foglaltam mellette. Tekintetét kerestem, de még mindig nem nézett rám. Nem bírtam tovább látnom kellett, hogy mit tett Máté. Nagy levegőt vettem, majd az álla alá nyúlva fejét óvatosan megemeltem. Könnyes szemmel nézett rám. Arca horzsolásokkal volt tele.
- Kicsim. – suttogtam, majd magamhoz szorítottam.
- Sajnálom. – szólalt meg végre ő is. – Nem így akartam.
- Semmi baj. Nem a te hibád. – simogattam meg nyugtatás képpen a hátát.
- Egy darabig csak ültünk így. Nyugtatgattam, csitítgattam, majd elmentem a fürdőszobába valami fertőtlenítőért, hogy ki tisztíthassam a sebét.

Egy rakás kenőccsel, vattával rétem vissza a szobába, és beleültem az ölébe.
- Egy kicsit csípni fog. – mondtam kedvesen, és a vattát a sebére raktam. Kicsit felszisszentett, de nem foglalkozott vele. Mikor végeztem, bíztatóan rámosolyogtam és félreraktam a fertőtlenítőket. Visszafordultam felé, és az arcát vizsgáltam. Így már annyira nem tűnt vészesnek. Kezemmel óvatosan megérintetem arcát. Közelebb húzott, és megcsókolt. Hevesen, és szenvedélyesen. Ilyennek még sosem láttam. Csókjába még ennyire nem remegtem bele. Lassan eldőlt az ágyon, és engem is magával húzott.

Mikor már nadrágomat gombolta ki, eltoltam magamtól. Ahogy szemébe néztem, rögtön megértette mire gondoltam, mit szerettem volna kérdezni.
- Azt akarom, hogy felejtess el velem mindent. Mindent, mai ma történt. – suttogta ajkaimba. Szemeimet lehunytam, és válaszolni akartam, de ahogy megéreztem leheletét a nyakamon, ajkaim megremegte. Nem tudtam mit mondani, hagytam, hogy tetteim válaszoljanak…..

- Ilyet többet ne csinálj. – simogattam meg a haját. – Majd megölt az ideg, hogy vajon mi történhetett veled.
- Sajnálom. Ígérem, nem lesz több ilyen. – válaszolta fáradtan, majd szorosan hozzám bújt. Fejét a hajamba temette, és az oldalamat simogatta. Gyomrom összeszorult, ahogy hallottam egyenletesnek cseppet sem mondható szuszogását. Eszembe jutott, hogy mit veszíthettem volna. Nem tudom mit csináltam volna, ha komolyabb baja esik. Fejemet az övé felé fordítottam, és simogatni kezdtem a haját.
Már aludt. Ha a sebek nem csúfítják arcát, észre sem lehetne venni, hogy ma történt valami. Ugyanolyan nyugodtan, mosollyal az arcán álmodott. 

13 megjegyzés:

  1. Végre! :D
    egyébkéént vaaaa..:D
    jó lett :D nekem tetszik.. szegény Krisztián:S :D
    mondjuk magának kereste a bajt, de akkor is :D
    Viki sajnáltam, nem lehetett könnyű várni.. :D
    amúgy nagyon jó lett a rész, megérte rá várni! :)
    Remélem, hogy holnap is lesz:p

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Vikicaa

    Aranyos vagy, hogy mindig írsz :D Már nem tudnám elképzelni, hogy mi lenne, ha nem kapnék egyszer tőled véleményt. Azt hiszem, vége lenne a világnak.

    Igen, szegény Krisz, most kicsit pórul járt, de lesz majd még alkalom, hogy visszaadja mindezt Mátének. Meg persze, azért a rosszfiú sem úszta meg néhány pofonnal, de ez majd holnap kiderül...

    Viki helyzetébe sztem én is hamar beleőrülnék. Teljes mértékben erőszakellenes vagyok (tudom, ez most itt nem látszik..) nem tudom, hogy viselném, ha velem lenne ugyan ez. De meg kell hagyni Vikinek hatalmas türelme van Krisztiánhoz.

    És természetesen lesz rész holnap!! nem tudnék nem írni nektek:D

    VálaszTörlés
  3. Imádom, hogy még a legrövidebb véleményre is ilyen hosszút tudsz írni:D
    Várom, hogy Krisz visszaadja majd Máténak:D
    Amúgy most jut el, hogy az én sztorimba is Máté.. haha :D
    Ja, meg az is most jut el, hogy a múltkor írtam, lehetne valami verekedés.. most megkaptam:D:D:D

    VálaszTörlés
  4. akkor érezd magad megtisztelve:d tegnap fáradt voltam, és nem tudtam új dolgot kitalálni, így ezt írtam meg... pedig későbbre tartogattam... de nem baj:d megérte. Főleg így, hogy tudom, hogy neked tetszett:D

    VálaszTörlés
  5. Szia Viky! Sajnálom, hogy csak ma tudtam írni, de tegnap elolvastam ám a részt, igaz csak telefonról, de nem bírtam ki :-D
    Nagyon jó lett, bár ezt mindig elmondom, viszon most még hozzátenném azt is, hogy nagyon érzelmesre sikerült és annyira beleéltem magamat, remekül leírtad a szereplők érzéseit.
    Vikit kicsit lekell szurnom, miért hagyta ott krisztiánt? Jó, hogy makacs, de akkor is, ezt nem kellett volna, hiba volt.
    Hát, igen, mondtam én, hogy ha Krisztiánnak elgurul a gyógyszere, akkor.... hát persze, hogy verekedtek, ezek ám az inteligens férfiak :-D Na de minden dicséret az övé, jól tetted Kölyök, igenis megkellett védened a barátnődet.
    Szegény Viki, sajnáltam nagyon, milyen ideges lehetett, most már persze ő is bánta a dolgokat. Ha Krisztián öt perccel később érkezik, szegénnyel nem is tudom mi történt volna. *-*
    És igen a vége, olyan Vikis befejezés :-D már vártam, mégsem volt annyira rossz állapotba a kölyök... Tudja ám a módját, hogy mitől lessz jobban :-)
    Remek és remek, így tovább :-)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm egy lány álmai...

    Már vártalak ám:D nem haragszom, hogy csak most írtál. Sokkal jobban bántott volna az, ha nem írsz :$

    Örülök, hogy tetszett. Most így visszaolvasva, cseppet sem vagyok megelégedve vele. Úgy gondolom, sokkal többet is kihozhattam volna a helyzetből, a szereplőkből, érzéseikből. igazából nagyon kevés rész van, amire büszke vagyok. Talán az első nagy veszekedésen kívül nincs is más. (remélem tudod melyik)

    Lehet, hogy Vikinek nem kellett volna elmenni, és magára hagyni Kriszt. De ha jobban belegondolsz, nem sokat segíthetett volna rajta...sőt jobban fájt volna a Kölyöknek, ha Vikinek bármi baja esik. Ezért is küldte haza!

    Vikis lett a vége?? xD Sejtem, hogy az milyen... igen, a Kölyök pontosan tudja, hogy mi kell ahhoz, hogy jobban legyen xDDD Ehhez persze egyből volt energiája xDD

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm a megértésedet, tudom, milyen várni a véleményt és semmi.... :-)
    én is így vagyok mindig a te írásoddal, várom, várom /szomorú fej :-(/, aztán csak láttom 1 megjegyzés és egyből jobb a kedvem /vigyorgó fej :-D/
    Nyugodtan legyél csak büszke rá, nagyon is szuper lett, nem kell ehhez semmi több! És igen, tudom melyikre gondolsz, nem is lehetne azt elfelejteni.
    Igen, Vikys lett a rész, vagyis a Te stílusod látszik rajta nagyon, tudod az a kis "perversz fantáziád"... amit úgy imádunk!!! :-D
    Krisztián már csak ilyen...

    VálaszTörlés
  8. igen, nagyon rosszul esik, hogy órákon át dolgozol valamin, aztán semmi vélemény, semmi reakció rá. Már tervezem, hogy valamelyik nap sztrájkot indítok ellenetek. Hasonlót, mint amit te szoktál:D

    A perverz fantáziámról le lehet szállni xDD Ez is az élet része, és muszáj ilyeneket csinálniuk, ha ...... (nem lövöm le a poént)
    egyébként, inkább az, hogy sokat olvasok. Nem rég kaptam könyvet... ha azt elolvasnád! ahhoz képes az én OLYAN részeim, esti mesék xD kb a könyv 500 oldalából 450 arról szól xD Mindenki mindenkivel csinálja benne xD

    VálaszTörlés
  9. Ebben igazad van, de ez nem "sztrájk" kikérem magamnak!!!! :-) Csak egy kis inSPiráció!!!! :-D
    Beugrott valami, a nem lövöm le a poént részről.... érdekes lesz, majd elárulom, ha tényleg eltaláltam, ezt most jegyezd fel valahova...
    Na látod, tudtam én, mások szerint is perverz a fantáziád, máskülönben nem kapnál ilyen könyveket!!!
    (amúgy megsughatnád mi a címe :-D)

    VálaszTörlés
  10. inSpiráció.. erről jut eszembe, látom te is nagy betűvel írod, ha ez a 2 betű egymásmellé kerül egy szóban:d unalmas angolórák tudnának mesélni róla... elég szépen ki van dekorálva a könyv, meg ezek a betűk is ki vannak emelve xDD

    feljegyeztem.. és sejtem mi az amire gondolsz:D de megnyugtatlak, még jóval odébb lesz:D valahogy a 3. évadban! "mert...lesz 3. évad!4 nem érdekel! Ha nincs rá pénz, összekunyizom! tehát, küldjetek pénzt, és lesz 3. évad. légyszii légyszi légyszi" xD alábbi szöveg @ederkrisztian -tól származik... csak kicsit elferdítettem :D

    nem megyek bele még egyszer ebbe a dologba... megkerestem neked neten. itt tudod letölteni..
    http://www.megaupload.com/?d=4HUS67X0 vigyázat!! nagyon durva:D

    VálaszTörlés
  11. Hát igen ez van....SP mindenhol ott van! :-D
    Ismerős ez a szöveg, ha nem mondod, akkor is tudom, hogy a Nagy Éder Mester fejéből pattant ki ez a bölcs gondolat! :-D
    Hűha, köszönöm, hogy megkerested nekem, vetted rá a fáradtságot!
    Mindenképpen el fogom olvasni és majd jelentkezem a véleménnyel! Mert azt ugye tudod, hogy nem fogod meguszni!!!!!
    Utóirat: ha a közeljövőben csúszok a részekkel, akkor az a te hibád lesz :-D mert valószínüleg olvsni fogok sokat.

    VálaszTörlés
  12. xD akkor engem fognak máglyára lökni, mert te késel??xD remek lesz, kezdek félni :$

    Most mondom! felelősséget nem vállalok a könyvért xD nagyon durva szövegezésű. nagyon részletesen leírja benne az író, hogy éppen mi történik :$
    képzelheted, hogy milyen, ha ilyen véleményeket lehet róla olvasni:

    "Ha valaki kézbe veszi Maya Banks könyvét, egy dologban biztos lehet: a pulzusa már az első oldal után felgyorsul, és másnapra sem csillapodik."

    "Akadnak olyanok is, akik szerint be kellene tiltani a Banks-regényeket, mert tüzes jelenetei és a felgyorsult lélegzetű olvasók hőtermelése elősegíti a globális felmelegedést."

    xDDD ez az a fajta könyv, hogy miközben olvasod, és valaki megjelenik a szobában akaratlanul is zavarba jössz, pedig nem tudhatja, hogy éppen olyan részt olvasol :D

    írjál róla véleményt. Én kb 2-3 nap alatt kivégeztem a könyvet:D

    VálaszTörlés
  13. Kezdhet is félni... :-D
    Hát, ma még nem volt időm belenézni, már letöltöttem, csak nem olvastam. Majd etére terveztem nekiülni és olvasni... Meglátjuk milyen lesz, mert nagyon kiváncsivá tettél! szeretem az ilyen "szélsőséges dolgokat", az írásban is, ami eltér az általgostól mondhatótól.
    Na majd ha elolvasom, akkor írok, hogy gogy tetszett!
    Viki!!!! Ezt ha nem mondod, is gondoltam volna, hogy nem hébe-hóba olvasgattál bele.... :-D
    puszi
    várom az új részt!!!!!!!

    VálaszTörlés