Hello!

Nagyon régen nem írtam, és ennek oka van. Úgy érzem, tartozom nektek annyival, hogy ezt most elmagyarázzam.

Padlóra kerültem, mindenféle szempontból. Már egy hete szenvedek, és gondolkodok....volt min. Pár dolgot, helyre kellett rakni magamban. Úgy gondoltam, hogy végre jól vagyok, és újra tudok írni, és írtam is! Örömmel fogadtátok, és csak dicsértetek. Próbáltam magammal elhitetni, hogy tényleg jó az, amit az elmúlt egy hétben összehoztam, de rá kellett jönnöm, hogy nem így van. Hiányzott belőle valami, és nem tagadom, ennek köze van hozzá is. Nem értettem, hogy mi van velem. Azt hittem, ha írok, jobb lesz, de nem lett jobb. Szó szerint a béka feneke alá kerültem. A legjobb amit tehettem, hogy pihentettem a dolgot egy kicsit. Persze, voltak jobb időszakaim, amikor rám tört az írás, de azok a "művek" közel sem mondhatóak jónak. De úgy érzem, szombaton történt valami, ami visszatérített a "helyes" útra. Már nem az vagyok, aki voltam...megváltoztam! Már másképp vélekedek néhány dologról. Rá kellett jönnöm, hogy nem minden az, aminek látszik. Sokat beszélgettem róla VALAKIVEL. Ezt a témát nem sok emberrel osztom meg, de neki elmeséltem....És nem, hogy megértette, de segített is! Nagyon hálás vagyok neki érte!

A történet folytatódik! Már a nagy része megvan, csak az összekötő szöveg kell, és néhol egy kis javítás. Ha úgy érzem, hogy végre olyan, amilyennek én akarom, felrakom! Remélem, ez már holnap megoldható lesz.

Köszönöm, hogy kitartotok mellettem, és hogy látogatjátok az oldalt! Nagyon aranyosak vagytok:D

Ha valakinek bármi óhaja, sóhaja, észrevétele, kérdése van a fent olvasottakkal kapcsolatban, írjon megjegyzést, vagy véleményezzen/kérdezzen chatben. Igyekszem válaszolni mindenre!!

Puszi, Viky

Búcsúzóként egy dal, amit szombat óta nagyon sokat hallgatok!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése