83. rész



zene 

Krisztián:

Késő este fáradtan estem haza az egyik koncertről és csak egy kis nyugalomra vágytam, hogy pihenjek egy kicsit. Persze, ez nem jött össze. Nem voltam otthon fél órája, de már is veszekedni kezdtünk Vikivel. Mióta hazajöttünk ez megy… Ahogy beindult az egyetem, még kevesebb időt tudtunk egymásra szentelni. Ez ahhoz vezetett, hogy minden apróságon összevesztünk. A végén mindig ott lyukadunk ki, hogy én vagyok a szar, aki fűvel-fával megcsalja őt.
                - Persze, mert ahhoz nem vagy fáradt, hogy ezzel-azzal összefeküdj.
                  - Ne gyere megint ezzel! – kezdtem el kiabálni.
                - Mi lenne, ha egyszer az életben őszinte lennél velem!?
                - Hagyjuk ezt. Jó? – fordítottam neki hátat.
                  - Mit is vártam. Mindig ez van!
                - Te most tényleg ennyire hülye vagy, vagy csak tetted? Gondolkozz már!
                 - Igen, elég nagy hülye vagyok, hogy eddig hittem neked. Elmész koncertekre, meg fotózásra, közben valójában az egyik rajongóddal, vagy modelleddel szórakozgatsz. Mindezt majdhogy nem a szemem előtt. Nincs igazam?
                - Tudod mit, de! Teljes mértékben igazad van. Már fél Magyarországgal megcsaltalak! Most jobb? Örülsz? – ordítottam teljesen kikelve magamból, majd felkaptam a kulcsomat és kiviharoztam a lakásból.
Budapest utcáin sétálgattam. Még ilyenkor, késő este sem kihalt. Állandóan zajlik az élet, autók járnak az úton, emberek sétálnak a járdákon. Túl nagy a forgalom még ilyenkor is. Utálom ezt a várost! Itt nem lehet elmenekülni, és egyedül lenni, mint Sopronban.
Az egyik bárba ültem be. Először csak gondolkodni akartam, később inni kezdtem. Végig a ma történteken járt az agyam. Hogy mondhattam neki azt? Nyilvánvaló, hogy hazugság volt, de elvesztettem a fejem. Ideges lettem, hogy már megint itt tartunk.
Talán az elfogyasztott alkoholnak köszönhető, de eljutottam arra a szintre, hogy ha úgy gondolja, megcsalom, akkor meg is teszem! Legalább akkor már nem alaptalanul vádol meg dolgokkal. Miért is ne? Elvégre, ha már ennyire akarta hallani, legalább valami valós alapja is legyen..

Egy dekoratív lánnyal kezdtem beszélgetni. Külsőre vonzó volt, de személyiségileg… Tipikus szőke liba! Valószínűleg normális esetben szóba se állok vele, nem hogy flörtölni kezdek, de a célra tökéletes lesz. Szavaiból úgy vettem ki, szimpatizál velem, és hasonló tervei vannak. Egy éjszaka, egyetlen egy alkalom, és soha többé nem látjuk viszont egymást.
Szóváltásunk ideje alatt egyre közelebb húzódtam hozzá. Szemem megakadt fedetlen lábain. Nos igen, a miniszoknya nem sokat takar. Mindegy lett volna, ha fel sem veszi. Kezem lassan ráhelyeztem a combjára, és lassan vezettem egyre fentebb, és fentebb.
A dolog végül nem úgy sült el, ahogy terveztem. A csaj csak áltatott. Ahogy kezem elért egy bizonyos pontot, tenyere hatalmasat csattan az arcomon. Italát az arcomba borítva a pofámba vágta, hogy mekkora egy paraszt is vagyok. Hogy mit képzelek magamról, hogy milyen egy könnyűvérű nőcskének hiszem. Ha így öltözöl kicsi szívem, ne várd, hogy királynőként bánjanak veled!
A hölgy, már ha nevezhető annak, kisebb jelenete után újra a bárpult felé fordultam. Nagyon úgy tűnt, egyetlen társam csak a pulton heverő whiskys üveg lesz. Az idő folyamán kiestél a gyakorlatból Kölyök.  
                - Krisztián! Hát te? Csak így, egyedül? – foglalt helyet a mellettem lévő üres széken Heni.
                 - Esküszöm már csak te hiányoztál. – ironizáltam, majd újra töltöttem a poharam.
                - Elégé el vagy ázva. Ilyenkor már otthon lenne a helyed. – szavai hallatán fintor jelent meg arcomon, amit azonnal észre is vett. – Ha csak nem, történt valami? – jegyezte meg reakcióm láttán.
                - Miért fárasztasz? – fordultam vele szembe. – Egyáltalán mit akarsz tőlem? Elvállaltam a fotózást és maximális precizitással el is végeztem azt. Mit akarsz még? Tudod, nem szeretem a felesleges játékokat.
                  - Szerintem egyértelmű, hogy mit akarok, és meg is fogom kapni! – hajolt közelebb.
                - Ezt te sem gondolod komolyan! Azok után, amit tettél, ahogy elváltunk… Ne hidd, hogy csak úgy elfelejtem. Mégis miért jöttél vissza? – szegeztem neki a kérdést. Az alkohol bátorít! Már szóra nyitotta a száját, de belé fojtottam a szót. – Az igazat mond, ha kérhetném.
                 - Nem egyértelmű? Miattad. Rá kellett jönnöm, hogy mennyit is jelentesz nekem valójában. Életem legnagyobb hibáját követtem el, hogy akkor csak úgy eldobtalak magamtól. Szeretlek! Ott akarok lenni melletted, amikkor reggel van, érezni, ahogy megölelsz, és magadhoz húzol. Újra át akarom élni ahogy gyengéden puszit adsz a homlokomra és a fülembe dörmögsz, mint egy maci. Emlékeszem, ahogy reggelente kiléptél a zuhany alól és vizes testeddel mögém álltél és nyakamat puszilgattad. Ott akarok lenni a mindennapjaidban. Amikor magad mögött becsukva az ajtót elmész, és amikor hazajössz, megölelsz és elmondod, milyen napod volt. Újra érezni akarom azt a biztonságot, melyet adsz. Veled akarok lenni, ha nevetsz, vagy ha éppen bántott valaki. Újra veled akarok ébredni, és álomra hajtani a fejem. Idővel rájöttem, az életem nélküled mit sem ér. Egyre rosszabbul viselem a hiányod. Szükségem van rád.
                - Még mindig nagyon rosszul hazudsz. – jegyeztem meg, majd egyszerre lehúztam a félig teli poharat és az üveg után nyúltam, hogy újratöltsek.
                - Lehet, de csak neked akarok megfelelni. Vagy nem ezt akartad hallani? Úgy tudtam, mostanában az ilyen stílusú csajokra utazol. Olyanokra, akik képesek feladni mindent érted, akik hajlandóak megalázkodni. Mint Viki…
                - Az ilyen megjegyzéseidre nem vagyok kíváncsi! – csaptam le a poharat a pultra.
                - Nem hozzád való, ezt te is tudod. Nem egy kislányra van szükséged, aki pátyolgatásra szorul. Sokkal inkább egy igazi nő kell neked, akivel kiélheted minden vágyad, aki kordában tudja tartani a rosszabbik oldaladat.
                - És ez lennél te, igaz? Szánalmas próbálkozás Heni!
                - Hazudj csak tovább magadnak. Egyszer úgy is rájössz, hogy igazam van. Csak gondolj bele, amikor együtt voltunk, egyszer sem kellett az alkoholba menekülnöd. Ezzel szembe most úgy iszod a whiskyt, mintha víz lenne.
                - Milyen aggódó lettél hirtelen. – mondtam gúnyosan. – Hol volt ez az érzés, amikor hagytad, hogy az egyik táncosom, aki majdhogy nem a legjobb haverom volt, megbasszon.
                - Elég lesz már mára. Ideje hazamenned. – mondta. Hangjában megbántottság érződött. Meglepő!
                - Kár, hogy ezt nem te döntöd el.
                - Lehet, de jobban jársz, ha velem jössz haza, minthogy Orsi, vagy bárki más megtudja, merre csavarogsz.
Meggyőzött. Felállt és a kijárat felé kezdett sétálni, miközben arcán elégedett mosoly terült el. A poharam felé nyúltam, hogy megigyam a maradék italt, de amikor a számhoz emeltem, meggondoltam magam. Valami legbelül azt mondta, elég lesz már! Egy pillanatra még meginogtam, de végül letettem a poharat. Pont olyan állapotban, ahogy az imént felemeltem.
Ahogy felálltam, forgott velem a világ. Lassan a kijárathoz ténferegtem, ahol már Heni várt, a háta mögött egy taxival.
                - Hogy vagy? – kérdezte. Hangja aggodalommal volt megtelve. Most tényleg aggódsz értem?
Beszélni már nem bírtam, így csak egy fejrázással jeleztem, hogy megvagyok.
                - Örülök neki. Először hozzám megyünk, aztán a taxi egyenesen haza visz téged. Addig is józanodsz egy kicsit. – vázolta fel a menetrendet.

Az út elejét a kínosan csendben hangulat jellemezte. Nem szóltunk semmit, és csak mereven bámultunk kifelé az ablakon. Talán az alkohol hatása volt, de az emlékek hirtelen megrohamoztak. Mindezt nem is hagytam szó nélkül.
                - Emlékszel az első taxizásunkra? – törtem meg a csendet.
                   - Hogy ne emlékeznék. A nagy találkozás azon a szórakozóhelyen, és az első tánc… Később már a taxi hátsó ülésén egymásnak estünk és ezt a szép pillanatot csak tetézte, hogy összehánytad az egész kárpitot. Már akkor se bírtad az alkoholt.

Innentől kezdve megtörtént az, aminek nem kellett volna. Nosztalgiázni kezdtünk… Nem lett volna szabad! Felszínre törtek a régi emlékek és vele együtt a régi érzések is napvilágot láttak. Mindaz, amitől eddig úgy menekültem, most újra előjött.
                - Nekem tudod melyik a legszebb emlékem? – fordult felém csillogó szemekkel.
                  - Ki mondta, hogy nekem a taxis a legszebb? – néztem rá kérdőn. – Csak egy emlék, a sok közül.
                - A legszívesebben arra gondolok vissza, amikor motorozni voltunk.
                - Én meg a motorozás. Ez is szép történet volt. – nevettem.
                  - Nekem tetszett. Annyira szabadnak éreztem magam, és bármennyire is féltem, tudtam, hogy nem lesz semmi baj. Tudtam, hogy nem hagyod, hogy bármi bajom essen.
                - Ahhoz képest, elég szépet borultunk. – szavaim hallatán nevetni kezdett. Pont úgy, mint régen… De gyönyörű! Észre sem vettem, de percekig csak elbűvölve bámultam rá.
                - Mi a baj? Mit nézel?
                 - A nevetésed, pont olyan, mint régen. Elvarázsol! Ugyan az a mosoly, amit régen annyira szerettem.

Ajkaink közeledni kezdtek egymáshoz. Nem sokon múlt, hogy megcsókoljam, de a taxis közbeszólt. Megérkeztünk.
                - Feljössz? – kérdezte, és én kétségesen belementem. De meg fogom én még ezt bánni.

Az alkohol hatása, hogy olykor olyat teszünk, amire később nem leszünk büszkék. Minden egy apró botlással kezdődött, a szó szoros értelmében. Ugyan is, egyensúlyérzékem még nem volt a régi, így a lépcsőn felfelé menet megbotlottam. Valószínűleg padlót fogok, ha nem kap el. Készségesen hagyta, hogy rátámaszkodjak, pedig súlyom jóval meghaladja az övét.
Ahogy felnézetem rá, ajkaink újra vészesen közel voltak egymáshoz. Itt már elszakadt a cérna és nem bírtam tovább türtőztetni magam.

A következő pillanatban a világ megszűnt létezni. Nyelvem vad táncot járt az övével, és mielőtt feleszmélt volna, az ölembe emeltem és az ajtónak nyomtam. Kezével a kulcslyuknál kaparászott, mígnem sikerült kinyitnia azt. Egyenesen a szoba felé vettem az irányt. Az ágyhoz érve gyengéden lettem. Vadul és mohón estünk egymásnak. Nem a gyengédségről szólt az este, sokkal inkább az élvezethajszolásról. Álla alá nyúltam, és újra megcsókoltam. Ajkai nedvesen csillogtak és arca kipirult volt. Testünk tökéletes ritmusban járt. Mintha mindig is egyek lettünk volna… A félhomályban arcán csak a vágytól fűtött szemei csillogtak. Egyre gyorsabb tempóra váltottunk. Egyre csodálatosabb érzések törtek rám. Hol a melegem volt, hol pedig a hideg futkosott rajtam. Karjaival mindvégig nyakamat szorította. Körmeit olykor a hátamba mélyesztette, majd kezeivel újra magához szorított.

Talán fel sem fogtam igazán mennyi mindent veszítettem gyengeségem miatt…

10 megjegyzés:

  1. Atya ég!!!!!!!
    Most mit kellene mondanom....valami olyat, amely maximálisan kifejezi az érzéseimet, de ez lehetetlen lenne... mondjuk megpróbálkozhatom vele :-D
    Elvarázsolt az egész rész, és ehhez nem volt szükség az, hogy valami idilli pillanatról, szerelmes mondatoktól legyen tele a rész, sajna még most Vikire sem volt szükség. /pedig Henit nagyon nem bírom :-D/
    Sikerült teljesen úgy átadnod a gondolataidat, hogy az mindenki számára érthető és átérezhető legyen. Gratulálok.
    Gondolom tudod rólam, hogy nagyon elítélem, ha valaki megcsalja a másikat egy kapcsolatban. Viszont most így, tudva a körülményeket mégsem ítélkezem Krisz felett. Őrjítő lehet mindig azt, hallgatni, hogy éppen kivel csalta meg a barátnőjét.... ez tipikusan az a helyzet, hogyha már ennyire ezt mondod, akkor okés, meg is teszem! :-D és hát most itt is ez történt.
    És akkor most Heni, róla csakis negatív dolgokat tudtam volna eddig elmondani, de most ebben a részben, a szavaiban volt valami ami akár a későbbiekben még is változtathatná a véleményemet. Érezhetően sokkal lazább és felszabadultabb élete lehetett Krisztiánnak mellette és szerintem ez most hiányzik már a mindennapjaiból :-( Ezzel természetesen nem azt akarom mondani, hogy hagyja ott Vikit, erről szó sincs, csak úgy tűnik nem teljesen biztos ő ebben a kapcsolatban.

    Ha valakiről nem tudunk lemondani, aki a múltunkban fontos volt, akkor a jelenünkben sem tudunk igazán nyitottak lenni a boldogságra. - egy kis bölcselkedés tőlem :-D Krisztián jó lenne ha megfogadnád...

    Vikit szegényt már most elkezdtem sajnálni, milyen kiborulás lesz itt ha erre rájön...

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszett!
    Úristen! Köszönöm a dicsérő szavakat. Ahogy olvastam... úristen! Nagyon szépen köszönöm. Ilyen se volt még, de nem tudok mit mondani. Tényleg köszönöm!
    Egyenlőre most így nem tudok mire reagálni. Pontosabban annyi mindenhez lenne hozzáfűzni valóm, de nem megy.

    Tudod, a tegnapi ajánlatom, hogy ha kapok véleményt, akkor felteszem a folytatást elég nagy kudarcnak éltem meg.
    Este nagyon sok mindenen elgondolkodtam. Bevallom, eszembe jutott, hogy bezárom az oldalt, hisz alig kapok véleményt, és azt se tudom rajtad kívül olvassa-e más még a történetet...
    Végül arra jutottam, talán mindezt magamnak köszönhetem. Az elmúlt időszakban sok minden mentem keresztül, és sokat változtam. A kedvetlenség, lustaság, illetve alkotói válság mellett ez is közrejátszott az "eltűnésemben".
    Akkoriban könnyebb volt titeket, olvasókat vádolni minden miatt. Kiborulni, hogy megint nem jön vélemény... Sok időbe tellett, de rájöttem, hogy ez az én hibám. Kiszámíthatatlan voltam. Volt, hogy raktam fel 1-2 részt, majd hetekre megint eltűntem. Nem vagyok rá büszke...
    Ennek a ténynek a felismerése egy bizonyos bizonyítási kényszert indított el bennem. Már azért se fogom feladni! Úgy érzem, be kell bizonyítanom, hogy a kezdetekkor elért sikereket igen is megérdemeltem! Hogy régen szerettétek a történetem, és hogy nem hiába vártátok nap mint nap, hogy frissítsek... A legnagyobb feladat minden bizonnyal, hogy ezt az olvasókkal is megértessem, hogy újra megnyerjem magamnak őket.

    Igyekszem, és igyekezni is fogok! Nem adom fel olyan könnyen...

    "nem vagyok perfekt, csak úgy áradnak a hibák... de megyek előre, mint a sunyi pénzéhes picsák..."

    VálaszTörlés
  3. Ez a beszéd kislány!!! /gondolom valami ilyet mondana a mi kis kedvencünk :-)/
    Teljesen megértelek, és sajnáltam is a tegnapit, én is késve láttam meg a kiírásodat, valamiért gondoltam, hogy így fogsz érezni. Én is a lelkemre szoktam ezeket venni, de ki nem?? Akinek tényleg örömet szerez az írás és komolyan is gondolja ezt, az bizony elbizonytalanodik néha.
    Örülök neki, hogy összeszedted magad és megakarod mutatni mire is vagy igazán képes, hidd el sikerülni fog. Én mindenképpen támogatni foglak!
    Nálam is előfordul, hogy kevesen véleményeznek, de rájöttem, ha én is aktív vagyok, akkor az olvasóim is azzá vállnak. Mégis csak nem várhatjuk el tőlük, hogy naponta 20x nézzék meg a blogot, amikor hetekig életjelet se adunk magunkról :-D ezen mindkettőnknek változtatni kell!
    Nem is szabad feladni, akkor az nem is TE lennél!!! Én hatalmasat csalódnék, az biztos :-/

    VálaszTörlés
  4. Nos az biztosan nem igaz, hogy csak Egylányálmai olvas, ugyanis én is itt vagyok ám!! :D

    Őőő.. a felénél már csak hajtottam a 'ez hülye' mondatot, de a végén rájöttem, hogy mégse annyira hülye.. Mármint annyira furák együtt Vikivel mostanság, úgy elhidegültek egymástól. Már-már az érezhető, hogy ezzel a Henivel természetesebben viselkedett mint a saját barátnőjével.
    Mindenesetre kíváncsi vagyok, hogy most mi lesz velük Vikivel. Jó kis izgalmas rész volt, ami úgy érzem felborított mindent. Ügyes vagy, és mostmár ne tűnj el!!! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem áll szándékomban eltűnni. Már készül is a folytatás, de erről még nem árulhatok el semmit. :)

      Visszaolvasva, bennem is ugyan ezek a mondatok fogalmazódtak meg. Örülök, hogy észrevetted ezt az elhidegülés dolgot. Ez volt a célom! Kellett valami indíték, hisz ha valakit szeretünk, és minden rendben, nem csaljuk meg...
      Heninek még fontos szerepe lesz a történetben, úgyhogy kezdjetek vele megbarátkozni.

      Törlés
    2. MIIII???? Hani..... öööööhhhhhhhhmmmmmmmm nem gondoltam komolyan a megbáarátkozós részt :-D
      Viki szemszöget akarok!!!!! Lehet kampányolni érte?

      Törlés
    3. :DDDDD Határozottan nem! Szerintem nem hozzám illene, ha csak úgy egyből kipattanna a dolog, és vége lenne mindennek.
      Hadd szenvedjen már Krisztián egy kicsit. Hidd el, jó lesz olvasni, ahogy szép lassan a bűntudat belülről teljesen felemészti.
      Na jó, nem leszek ilyen gonosz... :D

      Törlés
  5. Szia!
    Gondoltam, ha erre járok, téged is megajándékozlak egy hozzászólással. :)
    Egyszerre olvastam el az utóbbi 2-3 fejezetet.
    Azt hiszem, a megjegyzések hiányát valóban a gyakori kimaradások okozzák, nem függ össze a történettel. Nekem nagyon tetszik eddig, jól alakítod az eseményeket, felkeltetted az érdeklődésem, kíváncsian várom, vajon miként fog kiderülni ez a félrelépés.
    Az írásmódodat is dicsérem, nem teng túl a párbeszéd, a belső monológok is jelen vannak. Csak a vesszők... :D Na, tudom, igazán szőrszálhasogató tudok lenni. :)
    Szerintem mindenképp folytasd az írást, én itt leszek, és megdoblak véleménnyel, amint igényt tartasz rá. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága kedvenc orosz történetíróm!
      Már kezdtem azt hinni, hogy kiábrándultál írásomból.
      Valamelyik nap rendezgettem az email-jeimet, és rátaláltam a régi levelezésünkre. Eszembe jutott, hogy mennyire szerettem a szókimondó személyiségedet, hogy mennyire vártam, hogy válaszolj a levelemre. Hiányoznak ezek az idők...
      A vesszőkkel már akkor is hadilábon álltam. :)
      Köszönöm kedves szavaidat. Azért is esnek jól, mert te egy vagy azok közül, akiknek a véleményére a legtöbbet adok. Mondhatni, mára már példaképemmé váltál, főleg a mostani írásaiddal. (igen, láttam, hogy linkeltél egylányálmainak egy oldalt, ahol publikálsz.)

      Törlés
    2. Na, igen, hosszasan el tudtunk beszélgetni. :) Ne félj, én maradok hű olvasód, ahogyan - amint látom :D - te is maradtál az enyém. Nagy öröm nekem, hogy ilyen hatással tudtam lenni rád. Első olvasóim közé tartozol. :)

      Törlés