Yeeep!!

Nem sokára átlépjük a 10.000 látogatót! Jöhetne a szokásos szöveg, hogy nem hittem volna, meg hogy nagyon szépen köszönöm...ezt most képzeljétek ide! Nem szeretnék monoton, sablonos lenni, így most nem köszönöm meg! Majd, ha átléptük xD

Csak azért írok, mert mostanság megint megcsappant a vélemények száma! Egy lány álmai...Vikicaaa..és Adreee_ rendszeresen írnak és ennek nagyon nagyon örülök! Vannak még, akik néha, néha küldenek egy Jó volt, mikor lesz friss?...nagyon zsír.. szöveget, de valljuk be, ezzel nem sokra megyek. :/

Ti is örülnétek, ha fejlődnék, és egyre jobb lenne a történet! Úgy érzem, hogy megakadtam egy szinten, és nem tudom megugrani! hónapok óta nem fejlődök sehová, sőt inkább még visszafelé esek. De ahhoz, hogy jobb legyen az írásom, ti is kelletek! Valami féle visszajelzés, kritika, hogy mi jó, és miben kéne változnom!
Légy szíves írjátok meg a gondolataitokat! Mert pl egy "nem tetszikből" még nem jövök rá, hogy mi a hiba!
Teljesen őszintén írjatok megjegyzést! Kaptam én már nagyon fúrva kritikát, és még itt vagyok, és írok! Biztos, hogy nem esek 3 napos mély depresszióba miatta! mindenkinek meg van a saját véleménye, és örülnék ha megosztanátok velem! Akármilyen is legyen az a vélemény!!

Lehet, hogy nem érzitek, és nem tudjátok, de rengetek munka van egy egy részben! Órákon át gubbasztok a gép előtt, hogy ti tudjatok olvasni, és tetsszen nektek! Úgy érzem, megérdemlem, hogy kapjak visszajelzést. Ha én órákat töltök el miattatok, akkor talán ti is szánhatnátok 10, sőt csak 5 percet rám, és írhatnátok valami féle megjegyzést!

Puszi,
Viky

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése