61. rész

Még mindig szeretném, ha írnátok véleményt! Úgy látszik, ha minden rész elé írok, akkor felbátorodtok, mert ennyi "Tetszik"-et, meg hozzászólást még nem igen kaptam:D Köszöntem!




Reggel iszonyatos fejfájással ébredtem. Mintha légkalapáccsal ütötték volna a fejemet. Krisztiánra néztem, aki békésen aludt mellettem. A fájdalomtól nehezen ugyan, de közelebb csúsztam hozzá. Fejemet a mellkasára tettem, majd egy kicsit megemeltem, hogy elérjem a nyakát. Parfümének erős illata megcsapta az orromat. Egyébként imádom az illatát, de most valahogy csak még rosszabbul lettem tőle. Nem kínoztam magam inkább tovább. Nagy nehezen felültem, felvetem egy köntöst és a fürdőszobába mentem. Szükségem volt valami gyógyszerre. Mivel, ott semmit sem találtam, a konyhába próbálkoztam tovább. Kinyitottam a szerényt, és egyből meg is pillantottam egy doboz Advilt. Töltöttem egy bögre kávét, és felültem a konyhapultra.

Krisztián szemszöge:

Fáradtan nyitottam ki szemeimet. Kezemet a mellettem lévő párnára tetem. Tapogatózni kezdtem, de semmi. Hatalmas lendülettel ültem fel, és ijedten néztem szét a szobában, de Vikinek nyoma sem volt. Már a legrosszabbra kezdtem gondolni.
            - Mi van, ha az a rohadék újra….. – e szavakat nem mondtam ki, de még a gondolataimban sem tudtam befejezni a mondatot. Kiugrottam az ágyból, és a keresésére indultam. Bejártam az egész házat, miközben a nevét kiabáltam. Nem érdekelt, hogy a többiek még alszanak.
      - Viki! – nyitottam be idegesen a konyhába. Mikor megláttam, hatalmas kő esett le a szívemről. Odasétáltam hozzá, egész közel, és megöleltem.

Viki szemszöge:

A fejem majd széthasadt, ráadásul Krisztián neki állt kiabálni. Egyszer csak megjelent az ajtóban. Idegesnek tűnt, de amikor meglátott, mosoly húzódott szájára. Közelebb jött, és átölelt. Olyan erősen szorított magához, hogy szinte majdnem megfulladtam, de jól esett ennyire közel tudni magamhoz.
       - Többet ne rémissz így rám. – suttogta. Mindezek hallatán elmosolyodtam. Aranyos volt, hogy így féltett.
    - Csak gyógyszerért jöttem.
      - Minden rendben? Mi a baj? Sápadtnak tűnsz. – mondta, miután elhúzódott, és szemével az arcomat vizsgálta.
     - Nagyon fáj a fejem. – nyöszörögtem, és visszahúztam magamhoz. Fejemet nyakába temettem, és mélyen belélegeztem illatát.
       - Kicsim. – simogatta meg a hajamat. – Gyere, menjünk vissza aludni. – majd a karjába vett.
         - Csak azt ne. – nyafogtam. – Már teljesen kialudtam magam. Lehet a fejem is ezért fáj.
         - És akkor mit akar csinálni a szép hölgy? – kérdezte kedvesen.
      - Mondjuk, nézzünk Tv-t, légyszi. – pislogtam rá ellenállhatatlanul
    - Rendben. – nevetett.
        - Ha szépen megkérlek, kihozod a takarót? Én elmennék addig a mosdóba. – nem szólt semmit, csak rám mosolygott, majd letett az öléből.
Pár perccel később, mikor visszamentem, a kanapéból már komplett ágyat hozott össze. Gyorsan lehuppantam, és nyakig betakaróztam.
       - Mit nézünk?
        - Az a baj, hogy fogalmam sincs. – nevetett. – Nem számítottam rá, hogy most filmezni akarsz, így nem szolgálhatok semmi újjal.
         - Akkor marad a kábel tv. – integettem vidáman a távirányítóval. Villantott egy újabb féloldalas mosolyt, és közeledni kezdett. Istenem, az a mosoly. Se perc alatt le tud vele venni a lábamról. Megemeltem a takarót, Ő pedig bebújt mellém, és az ölébe húzott. Bekapcsolta a tv. Az egyik csatornán a Simson család ment. Természetesen, megragadtunk rajta, és azt kezdtük el nézni. Olyanok voltunk, mint két gyerek, akik reggel mesét néz. Mondjuk, ez teljes egészében igaz is volt ránk, hisz azért néha, mind a ketten elég gyerekesek tudunk lenni. Egy tábla csokit tett az ölembe, és a hajamba puszilt.
    - Zsír a buli. – nevettem, mire Ő felvonta szemöldökét, és értetlenül nézett rám. – Most mi van? Ezt SP-től tanultam. Ismered? Jó fej srác, csak kicsit lökött, viszont istenien néz ki. – kezdtem el húzni az agyát.
       - Most, hogy így mondod, hallottam már róla. Azt mondják elég gáz.
      - Nekem akkor is bejön. – suttogtam ajkaiba. Légzése felgyorsult, egyre hevesebben kezdte szedni a levegőt. Az állam alá nyúlt, és meg akart csókolni, de elfordítottam a fejemet, így arcon puszilt. Nem arról van szó, vágytam rá, a csókjára, de a tegnap történtek miatt, nem tudtam közel engedni magamhoz. Szememet lesütöttem, nem voltam képes a szemébe nézni. Szégyelltem magam miatta.
       - Még mindig nagyon fáj? – kérdezte. Láttam rajta, hogy nagyon bántja a dolog, és hogy teljes szívéből sajnálja.
       - Nem, dehogy. Szerintem már tökre szép. Megnézed? – de választ nem is várva felugrottam az öléből. Kikötöttem a köntöst, így egy rövidebb pólóban és egy franciabuggyiban álltam előtte, ugyan is tegnap este a pizsama alsó már lekerült rólam. Csak meredt rám a nagy kék szemeivel, közben pedig sunyin mosolygott. Nem hitte, hogy megmutatom, vagy talán nem számított rá….. nem tudom.
      - Csukd be a szád, bele repül egy légy. – kuncogtam, miközben visszavettem a köntöst.
        - Várj, nem láttam rendesen. Mutasd meg még egyszer. – nyúlt a köntös alja után, hogy szétnyissa, de nem engedtem neki. Nevetve bújtam vissza az ölébe.
    - Ez aranyos volt, de te is tudod, hogy nem arra céloztam. – mondta kicsit komolyabban.
       - Tudom. – sóhajtottam. – Krisz, szeretlek, és ezt te is nagyon jól tudod. Szinte mindent megbocsátottam, de van amit azért még neked sem tudok elnézni.
      - Akkor most mindennek vége?
         - Szerinted, ha így lenne, most itt feküdnék a karjaidban? Nem feltétlenül erre céloztam az előbb, de ne akard tudni, hogy mi az, ami már nálam is túl megy minden határon.
       - Köszönöm. Már azt sem érdemlem meg, hogy szóba állj velem. – mondta teljesen összetörve.
       - Ne mondj ilyet, kérlek. Nem a te hibád. Amúgy sem fájt, a tudat viszont, hogy képes voltál rá, mély sebet ütött.
          - Sajnálom. Tudod, hogy nem lennék képes bántani. – nézett rám könnyes szemmel.
      - Eddig elhittem, viszont most már…..- hajtottam le a fejemet. – Mindegy is. Felejtsük el, de értsd meg, kérlek, hogy elvesztetem a bizalmamat. Egy ideig, míg helyre nem rakom a dolgokat, nem tudlak közel engedni magamhoz.
     - Várok, ameddig csak kell. – suttogta.

6 megjegyzés:

  1. Úgy látszik 1.
    Nem értem, hogy lehetek mindig az 1. :o :DDDDDDD
    Krisztián.. :D szerintem kicsit paranoiás .. sőt, nem kicsit! :D Simson család? :D értelmes! pont ez kell nekik :D:D De jó volt az a kis párbeszéld SP-ről:D:D:D aranyos:D
    Amúgy az is tök jó, hogy Viki nem ahgyja magát Krisztiánnak. Látszik, hogy még nem teljesen bocsájtott meg neki.
    "Amúgy sem fájt, a tudat viszont, hogy képes voltál rá, mély sebet ütött." - ez betalált! Ez a mondat nagyon tetszik:D
    Jó lett az egész, főleg a vége! Remélem, hogy nem fog egyhamar megbocsájtani neki Viki! :D
    Várom a következőt!!:D

    VálaszTörlés
  2. Szia. Már nagyon vártam a részt, és most jön a KRITIKA!!!
    Tényleg kicsit hosszabra számítottam, de..... elnézve, mert remek rész lett! :-)
    Krisztián tlnyleg túl aggódta a dolgot, bár én a helyébe nem a pasira gondoltam volna, hanem, hogy Viki lelépett. xD
    Aranyosak együtt, félek attól, hogyha ezt Viki lenyeli neki, akkor ezután már azt hiszi mindent megtehet, csajok..... szerintem Viki is hasonlót gondolhat :-(
    A Vikicaa által említett mondat nálam is teli találat volt.
    A végén a beszélgetésük, nagyon őszinte, látszik, hogy a Kölyök nagyon szégyenli magát és bánja is a dolgot.
    Ez van ha átléped a határt, jár a bűnti!!!!! :-D
    Gratulálok ügyes vagy
    puszi
    Első számú rajongó!!!!! xD

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm csajok!:D

    majd meglátjuk, hogy Viki mikor bocsájt meg:D ez még a jövő titka:D én tudom, de nem árulom el..Muhahah
    Örülök, hogy tetszett az a mondat:D meg a vége tényleg őszintére sikeredett. egyébként, hosszabbat akartam írni, csak kicsit lehúzódott a gépelés, és nem akartam sokáig megvárakoztatni a kedves olvasókat:D

    Köszi hogy írtatok:D

    VálaszTörlés
  4. Hehe, Simpson család, azt imádom. :D Már hiányolom a konfliktust, várható valami nagyobb összekülönbözés?:) Remélem, tudsz valamit hasznosítani ötleteim közül, majd válaszolj, amikor tudsz. :D Egyre szebben írsz, amúgy. :)
    Vivien voltam, és maradok. :D

    VálaszTörlés
  5. Szia VIVIEN!!

    Eljutottál a történet "végéig" ? Ennek örülök, mert ezek szerint akkor tényleg érdekelt, és elolvastad!
    Tudom, ma befejezem az olvasást, és akkor írok! csak megakartam várni, hogy tudjak valami véleményt is mondani a novelládról :D

    Amikor írtad, hogy hiányoltad a konfliktust, már sejtettem, hogy te leszel az! ezzel kapcsolatban, majd írok levelemben!:D meg persze az ötleteiddel kapcsolatosan is van néhány mondani valóm :D

    Köszi, hogy írtál!

    VálaszTörlés
  6. Heyho, megjött Micimackó... helyett csak én :D
    Tök jóó rész lett, olyan nyugis :)) Hűűű szegény Krisztián, hogy félti. Mondjuk én személy szerint Viki helyében ebbe már kicsit beleőrültem volna, de egyébként aranyos :)
    Jajj... úgy sajnálom Krisztiánt. Mondjuk tökre megértem Vikit, de Krisztián meg olyan rohadtul hirtelen haragú és ez miatt van most ez is :// remélem Viki hamar túltesz magát rajta :)))
    Akkor ma dupla rész lesz, igaz? Mert ha igen, akkor várom a kövit :))
    Sziiaa :)

    VálaszTörlés