60. rész

Még mindig nagyon szeretném, ha írnátok véleményt! Itt az megfelelő alkalom! 


Krisztián szemszöge:

Mióta visszajöttünk Viki nagyon furcsán viselkedik. Érthető is lenne, hisz kemény dolgokat élt át, de még is úgy érzem, valamit titkol előlem. Rohadt Máté. Szerencséje, hogy nincs Vikinek semmi baja, különben biztos, hogy kapna egy kiadós verést.
      - Vajon mi történhetett kettőjük között? Mi van ha….? Nem, az nem lehet. – ilyen, és ehhez hasonló kérdések fogalmazódtak meg bennem. Mérhetetlenül nagy haragot éreztem. Nem tudtam, nem akartam kimondani a tényt, ami lehet megtörtént. Nem bírnám elviselni, ha Vikinek bármiféle fájdalmat okozott volna. A szívverésem már csak a puszta gondolattól felgyorsult. Gyorsan vettem a levegőt. Kezemmel az ágy szélére támaszkodtam, és úgy ültem azon tovább. Az ajtó nyikorgására emeltem fel fejemet. Ő volt az. Félénken, és egyben tündérien kukucskált be a szobába.


Viki szemszöge:

Félve ugyan, de benyitottam Krisztiánhoz. Az ágya szélén ült, magába roskadva. Megijesztett. Ennyire komornak, és elkeseredettnek talán még sosem láttam. Teljesen kinyitottam az ajtót, de megtorpantam. Nem tudtam, odamenjek-e hozzá. Rám emelte két szép kék szemét, és elmosolyodott. Visszamosolyogtam rá, és közeledni kezdtem. Lassan, centiméterről centiméterre csökkent a köztünk lévő távolság. Leültem mellé az ágyra. A hangulat fagyos volt, a kés megállt volna a levegőben. Egyikőnk sem tudta, hogy mit mondjon, megszólaljon-e egyáltalán. Csak öltünk egymás mellett zavartan. Ezt a kínos csendet Ő törte meg.
      - Minden rendben? – mosolygott bizonytalanul rám.
      - Ühüm. – bólintottam. Átölelt, és közelebb húzott magához.
         - Nem tudom, mit csináltam volna, ha bármi bajod esik. – sóhajtott. – Örülhet az a szemétláda, hogy volt annyi ideje, hogy elmeneküljön. Ha ott találom, én nem is tudom, mit tettem volna vele. Tényleg, egyébként hogy menekült el?
       - Krisz, hagyjuk ezt most. – suttogtam lehajtott fejjel. Az állam álla nyúlt, és lassan megemelte fejem. Tekintetem találkozott az övével. Arcára gyermeki mosoly ült. Óvatosan közeledett felém, míg nem megcsókolt. Lágyan, szenvedélyesen.
         - Úgy örülök, hogy nem történt semmi. Mert, ugye nem történt. – nézett a szembe a csók végén. Nagyot nyeltem, és csak megráztam a fejemet. Óvatosan hátra döntött az ágyon, és felém csúszott. Kezemet nyaka köré fontam, és a hajába túrtam. Gyengéden húzta le rólam a pólót. Végig nézett rajtam, és elégedetten mosolygott. Nyakamat kezdte csókolgatni, majd lassan halad egyre lejjebb. Már hasamnál járt, amikor erősen combomba markolt. A lábamon lévő seb megfeszült. Kellemetlen érzés járta át a teste. Felszisszentem.
        - Ha valamit nem csinálok jól, szólj. – suttogta újra ajkaimba. Kezével végigsimította arcom, majd újra megcsókolt. Lábamat csípője köré fontam, így vonva testét magamhoz még közelebb. Mikor újra combomhoz ért, és annak belső oldalán simította végig puha kezeit, megérezte a sebet. Ahogy hozzáért, akaratlanul is, de felszisszentem, újra.
          - Ez mi? – ráncolta össze homlokát.
             - Semmi. – suttogtam, majd megpróbáltam újra megcsókolni, de eltolt magától. Lecsúszott az ágyon, és combom belső oldalát kezdte vizsgálni. Szeme a sebem, és a szemem között cikázott.
         - Azt mondtad nem történt semmi! Azt, hogy nem bántott! – dühöngött.
            - Mert ez az igazság! Tényleg nem ért hozzám.
      - Nem értem miért kell hazudni. Elmondhatnád, hogy mi is történt valójában.
        - Elmondtam azt, ami fontos.
           - Ó, igen?! Mert ez nem fontos ugye? – mutatott az lábamra.
 - Most nem értem mi bajod van. – kezdtem én is dühös lenni. – Mindjárt már az lesz a baj, hogy elmentem boltba, mert ha itthon maradok, nem rabolnak el!
      - Most, hogy így mondod.
       - Az eszedbe sem jut, hogy ha talán nem rázol le, és beszélünk, most nem lenne miről veszekednünk?
                - Még mond azt, hogy az én hibám. – csattant fel.
      - Hát, nem is az enyém. – vágtam rá flegmán. A következő pillanatban már csak a kezét éreztem az arcomon. Nem kellett sok idő, szinte reflexből visszaütöttem. Még egy utolsó dühös pillantást vetetem rám, majd kiviharzott a szobából. Csak pislogtam magam elé csalódottan. Nem fájt a pofon. Nem volt erős, sőt. Az övéhez képest, én nagyon erőset ütöttem. Igyekeztem minden erőm beleadni. Inkább a gondolat fájt, hogy képes volt rá. Mindig azzal jött, hogy Ő sosem lenne képes fájdalmat okozni, és megbántani, ehhez képest szinte folyton ezt csinálja. Épp hogy vége egy veszekedésnek, és kibékülünk, szinte egyből egy újabbat gerjesztünk. Fölkaptam a földről a pólót, gyorsan belebújtam, majd Krisztián után indultam. Kinyitottam az ajtót, és Bence állt előttem. Értetlenül nézett rám. Nem szóltam semmit, csak megöleltem, szorosan. Fejemet mellkasába fúrtam. Ő is átölelt, és hátamat kezdte simogatni.
        - Mi a baj? – kérdezte pár perc elteltével.
           - Összevesztünk Krisztiánnal. Megint. – sóhajtottam. – Nem hitt nekem. Nem bízott meg bennem. – szipogtam.
      - Lassabban. Semmit sem értek. Nyugodj meg egy kicsit, és mesélj el mindent az elejétől. – javasolta, és letört egy könnycseppet. Megfogadtam tanácsát. Két mély levegő után belevágtam, és mindent elmondtam neki.
            - Nem hiszem el. Képes volt megütni? – nézett rám kikerekedett szemekkel.
       - Meg kell találnom, beszélnem kell vele. – szipogtam.
       - Elment. Nem tudom hová, ne kérdezd. Épp, hogy a cipőjét felhúzta. Egy szál atlétában távozott, és erősen becsapta maga mögött az ajtót.
           - Most mindennek vége? – néztem rá kétségbeesetten.
       - Ne mond ezt. – mosolygott. – Ezt szinte minden héten eljátsszátok. Kiszellőzteti a fejét, rájön, hogy mekkora hülyeséget csinált, és bocsánatot kér.
        - De…..
        - Semmi de! Így lesz, hidd el. Neked viszont most pihenned kéne. Ma már így sok stressz ért. Aludj egy kicsit. Holnapra minden rendbe jön. – mondta. Adott egy puszit a homlokomra, és felállt.
          - Bence! – szóltam utána. – Köszönöm.
        - Nincs mit. – válaszolta kedvesen, és bezárta maga után az ajtót.

Egy ideig csak forgolódtam az ágyban. Párnáját erősen magamhoz szorítva feküdtem. Teljesen átvetet már Krisz illatát. Megnyugtatott. Lehunytam a szemet, és csak felejteni akartam, de nem ment.

Krisztián szemszöge:

Hideg volt kint, de nem érdekel. Ideges voltam, sőt, egyenesen őrjöngtem. Nem Vikire voltam dühös, sokkal inkább Mátéra, és magamra. Nem akartam elhinni azt, amit tettem. Hogy emelhettem kezet rá? Szeretem, de elvesztettem a fejem. Mérges voltam, mert nem mondta el az igazat. Akarom mondani, semmit sem mondott el. Bocsánatot kell kérnem tőle!
Visszaindultam. Szörnyen későre járt, mire hazaértem. Lassan nyitottam be a szobába. Csendben aludt. Befeküdtem mellé az ágyba, és csak csendben figyeltem. A párnámat szorongatta, és mosolygott. Még így is, azok után, ami történt. Meg akartam érinteni, megsimogatni, de akkor felébredt volna.


Viki szemszöge:

Végre sikerült lehunynom a szemem. Nem mondanám, hogy jól aludtam. Többször felpattant a szemem. Egyik alkalommal megpillantottam magam mellett Krisztiánt. Félve néztem rá, mire elmosolyodott.
         - Sajnálom. Igazából, nem rád voltam mérges. Sokkal inkább Mátéra, és magamra. Igazad volt, ha meghallgatlak, talán most minden rendben lenne. - Kezét megemelte, hogy megsimogasson, de elhúzódtam.
        - Félsz tőlem? – szegezte nekem a kérdést.
          - Nem. – ráztam meg a fejemet.
      - Meg érdemlem. – sütötte le a tekintetét. – Viszont akkor is tudnom kell, mi történt.
Nyeltem egy hatalmasat, és bele kezdtem. Elmondtam mindent.
          - De még mindig nem értem. Miért nem jelenteted fel?
               - Így egyszerűbb volt. Nem fog visszajönni, és zaklatni minket, ebben biztos vagyok. Így hamarabb vége van az egész rémálomnak. Ha feljelentem, és elkapják, egy ideig még járhatok a bíróságra. Minden egyes alkalommal éljem át, újra, és újra?! Köszi, de én ebből nem kérek.
           - Értem. Vagyis azt hiszem. – bólintott. Elmosolyodtam. Még mindig egymással szembe feküdtünk, úgy, mint amikor felébredtem. A szemem már majd leragadt. Küzdenem kellett, hogy ne aludjak el.
           - Látom fáradt vagy. Aludj nyugodtan. – mondta, és kiszállt az ágyból.
       - Köszönöm. – suttogtam csukott szemmel. – Itt maradsz?
          - Szeretnéd? – kérdezte. Nem szóltam, nem nyitottam ki a szemem. Csak bólintottam. Éreztem, láttam magam előtt, ahogy elmosolyodik. Leöltözött, és visszafeküdt mellém. Közel bújtam hozzá. Fejem a mellkasára tettem, és felnéztem rá, ő pedig l e nézett rám. Ajkai az enyémhez közeledtek, de elfordítottam a fejem. Nem tudom miért. Szégyelltem magam érte.
          - Semmi baj. – mosolygott. – Megértem.
Ezen szavak hallatán nagy kő esett le szívemről. Visszafordultam felé, és arcon pusziltam. 

9 megjegyzés:

  1. Fhú:D
    újabb veszekedés, de amikor Krisztián megütötte Vikit .. hát öö, így néztem :O egy fél percig :D
    először amikor volt, hogy ". A következő pillanatban már csak a kezét éreztem az arcomon." először azt hittem, hogy csak odatette, vagy iesmi.. nem gondoltam, hogy megüti:o
    Nálam is Bencének önti ki mindenki a szívét :D:D:
    Amúgy nagyon jó lett a rész, örülök, hogy kibékültek, sé most úgycsinálok, mintha nem tudtam volna, hogy kifognak:D
    Jó lett, várom a következőt ;)

    VálaszTörlés
  2. HAHA! xD NE árulj el sok mindent, mert a végén még lázadni fognak az olvasók, hogy te mindent hamarabb megtudsz, mint ők xD Ez kivételezésnek számít xD

    Amúgy igen.. durva volt Krisztiántól... csodálom Vikit, hogy ennyi mindent megbocsájt. Asszem én ezt senkinek nem tűrném el! Nálam már valahol az első veszekedésnél elásta volna magát Krisztián egy életre.. :D(remélem tudod melyikről beszélek)

    Örülök, hogy írtál!:D

    VálaszTörlés
  3. rarrarara :D
    hirtelen nem tudom :$

    VálaszTörlés
  4. Tetszik... Bár szerintem túl sok a veszekedés...:)
    Ne legyen benne ennyi .... túl sok.... veszekednek,kibékülnek...a való életben ez már rég nem ment volna..tudom hogy kitalált történet...de mondjuk elmehetnének kirándulni vagy csinálhatnának valami veszekedés mentes dolgot is :)
    Maga a történet tetszik... Várom a folytatást...<3

    VálaszTörlés
  5. Edi:) Köszönöm hogy írtál!
    Lehet sok benne a veszekedés... de ha megnézed a címet.. nem hiába lett "Se veled, se nélküled"
    De hogy egy kicsit megnyugtassalak, a következő részek békében fognak telni:D a kirándulást én is tervezem:D majd meglátom, mi sül ki belőle:D

    Köszönöm, hogy írtál!

    VálaszTörlés
  6. Szi Viky,
    Itt vagyok és amint látom nem maradtam le semmiről, mivel csak most tettél fej új részt :-D ha lettem volna az elmúlt két napban biztos nem örülnék ennek annyira. De így legalább nem maradtam le semmiről.

    Szegény Krisztiánt sajnáltam, hogy nem tudja mi történt és érthető, hogy a legrosszabb dolgok is megfordultak már a fejében.
    "Úgy örülök, hogy nem történt semmi. Mert, ugye nem történt" - ezt a mondatot nagyon bírtam, cuki volt :-)
    Nahát.... most sokkot kaptam, képes volt megűtni????!!!! NEMÁR!!!! mi van veled Kölyök, gondolkozol ilyenkor??? :-(
    Még szerencse, hogy Bence mindig kéznél van, ha így folytatja a Kölyök, még beigazolódik az előző téves sejtése és Viki egy következő alkalomkor már nem csak a karjaiban fog vigasztalódni Bencének, hanem az ágyában.... Na jó, ez csúnya poén volt!!!! :-D
    ha stílusos akarok maradni akkor azt mondom, hogy ők együtt "űtős páros"!!! :-D
    Ezt Viky nem fogja egy könnyen lenyelni....
    Krisztián ez nagyon rossz lépés volt
    Még egy meglepetés, nem is volt annyira mérges Viki, inkább csak csalódott, látszik, hogy fél attól, hogy elveszíti, szerintem ezért kérte, hogy maradjon vele az éjszaka.
    Hát összességében nagyon tetszett ez a rész is, izgalmas volt és eseménydús, hű vagy a címhez!!! Se veled, se nélküled!!! *-*

    VálaszTörlés
  7. EGY lány álmai!
    már vártalak!

    Krisztián tényleg aranyos volt, és mérhetetlenül dühös, amikor meglátta Viki sebét...
    igen, lehet kicsit elvetette a sulykot... erre igazából nem sok mindent reagálnék, még lesz ennek következménye, vagy inkább hatása az biztos!

    Viki csak ne vigasztalódjon Bence karjaiban! így is örülhet a casj, hogy meg volt neki Tomika, Krisztián... azért _Bencét már nem kapja meg.. vagy mégis?? ;)

    "ütős páros" Xd az biztos..szép kls pofont lekevertek a másiknak! Viki érzéseit sem lövöm le! de azt elárulhatom.. viki tényleg nem mérges.. jól mondtad, inkább csalódott. nem hitte volna, hogy Krisz képes megütni.. talán nem is a pon fájt neki, ha nem a tudat, hogy megtette!

    Tudtam hogy te megértesz, és hogy rád számíthatok! Nem hiába lett a címe "se veled, se nélküled" de egyesek könnyen elvonatkoztatnak a címtől. MAIT NEM SZABAD! ha hős szerelmest írok, akkor az lett volna a címe, hogy "Krisztián a szőke a herceg.." vagy mit tudom én.. xD

    Köszönöm, hogy írtál!:D

    VálaszTörlés
  8. Szia Viky!!! Nagyon tetszik az új rész is...Kicsit meglepett,hogy Krisztián kezet emelt egy nőre,de persze ettől függetlenül nagyon tetszik :) Várom a folytatást!! ;) puszi :)

    VálaszTörlés
  9. Megérkeztem ;)
    KRISZTIÁN :OOOO azta rohadt. Megütötte Vikit? Uhh basszus. Enyhe módon sokkolt. Mondjuk igazából érthető, de.... jujj :O :)Annak viszont örülök, hogy végül kibékültek :)
    Szegény Viki.. mennyire nehéz lehet neki. Nem csoda, hogy kikészült, Bence meg mint a kisangyal... :)))
    Bocsi, hogy most csak ennyi tellik tőlem, de szörnyen fáradt vagyok és tartalékolni akarok a megmaradt energiámmal, mert ma még írni is akarok :DDd
    Jó rész lett nagyon és siess a kövivel ;)
    puszii :)

    VálaszTörlés