Hello!

Nagyon sajnálom, hogy egy ideje nem jelentkeztem. Remélem, meg tudtok nekem bocsátani. Ez a bizonyos szünet nem is feltétlenül csak miattam volt.

Persze, sok dolgom van, és a napjaim rohanásból állnak, de nagyon igyekszem. De most mégsem az én időhiányom volt az oka. A szomszédot, az áramszolgáltatót, és az internetszolgáltatót legszívesebben úgy leordítanám. Valamelyik mindig közbeszól. A szomszéd elvág valami kábelt, az netesek "profi szinten" hárítják el a bajt. Az áram meg minek is kéne egy városba?! -.-" hiszen nincs rá semmi szükség.

Eddig nagyon jól kezeltem, és nem akadtam ki ennyire. De amikor tegnap, miután 7 órakor hazaértem, és közel 2 órás alkotás után elment az áram..... az egész munkám a semmi veszett. Mintha nem is írtam volna. Nem kell magyaráznom, hogy olyan ideges lettem....ezek után, már semmi kedvem nem volt előröl kezdeni FÜZETBE!

Viszont jó hírem is van! Azonkívül, hogy most azonnal neki ülök, és megírom a részt (immár másodszor) jövőhéten nem megyek iskolába! igazán fontos mérföldkőhöz érkeztem az életemben. Talán az egész jövőm múlik azon a napon. A hetet a felkészüléssel szerettem volna tölteni, és szünetet tartani, de mivel ez a hét így alakult, azt kell, hogy mondjam igen is LESZ rész!!

Puszi,
Viky

Légyszi szurkoljatok nekem a jövőhéten:D aztán, ha lesz valami eredmény, megosztom veletek :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése