Yeeep!!

Van sok jó hírem, meg sajnos van egy rossz hírem is. Nem kell megijedni, most nem sztrájkolok! :D
Kezdjük a jó hírekkel:D

Először is, tegnap több mint 350 vont az oldalmegtekintések száma! Ez egyéni rekord. Köszönöm nektek. Gondolom, vártátok, hogy meg lesz-e a 10 komi, és lesz-e rész.

Aztán, bőven átléptük a 7000 látogatót!! Ennek nagyon örülök, nem hittem, hogy egyszer idáig jutok. HATALMASOK vagytok! nagy pacsit nektek.

Az a jó hírem is van, hogy ma kitaláltam egy teljesen új történetet. Én egyből beleszerettem, és ezért is egész nap e körül forgott az agyam. Viszont, abba csak akkor kezdek bele, hogy ezt a történetet befejeztem. (na és most jön a rossz hír) ugye, én ezt úgy terveztem, hogy 3 évad lesz, de addig nem bírom ki xD Egyszerre a kettőt pedig nem tudom írni.... Tehát arra jutottam, hogy kicsit szortírozni fogom ezt a történetet. Ugyan úgy le fogok írni minden lényeges dolgot, de nem lesz 3 évad. Szerintem az első után bejezem, aztán ha lesz kedvem, talán visszatérek rá, de lehet, hogy kicsit tovább is folytatni fogom. Még nem tudom...

És akkor most arra szeretnék kérni mindenkit, hogy ha úgy érzitek majd, hogy már nem olyan jó ez a történet, és már csak "szenvedés" nektek olvasni, nekem pedig írni..nyugodtan mondjátok meg! Abban a pillanatban abbahagyom, és belekezdek egy újba : D (persze, ész érvekkel kérném alátámasztani azt, hogy már nem olyan, mint régen...ha kíváncsiságból fogjátok mondani, az nem fog számítani)

Még mindig lehet jelölni Twitteren https://twitter.com/#!/SpeedyViky 
itt lehet beszélgetni, válaszolok rengeteg kérdésetekre a történettel kapcsolatban...
Tehát követni ér!!:D 

Puszi,
Viky

Búcsúzóul még kaptok egy aranyos, gyerekes Krisztiánt!! *-*

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Gratulálok a sok-sok látogatóhoz! és örömmel figyelem, hogy egyre többen írnak véleményt is, megérdemled!!! *-*
    benne vagyok az új sztoriban is, csak egyet árúlj el, benne lesz Krisztián????? Vagy teljesen új történet? Ez fontos kérdés ám!!! :-)
    remélem azért még egy darabig folytatod ezt, mert imádom és van még benne egy csomó lehetőség!

    VálaszTörlés
  2. Még szép, hogy lesz benne!!
    Nem árulok el nagy titkot, ha elmondom, ő lesz a főszereplő. És igen, teljesen más történet lesz...más női főszereplővel. Egy teljesen másik karakterrel. Egészen más oldalról közelíteném meg a dolgokat.

    És igen, ezt még sokáig fogom folytatni, mivel a nagyját amit terveztem le szeretném írni. Nem szeretek félbehagyni dolgokat, mert akkor biztos, hogy sosem fejezem be!!

    VálaszTörlés
  3. Értem és örülök ennek!
    De kiváncsivá tettél, annyira várom, hogy egy nagyon vagány, humoros, kacér csajt formázz meg, aki Krisztián fejét pillanatok alatt elcsvarja és ugymond "dróton rángatja" :-D ezt annyira megnézném.
    Mert gondolom a humoros oldalról fogod meg a dolgokat, igaz? :-)

    VálaszTörlés
  4. teljes mértékben!!:D és nagyjából eltaláltad a a lány karakterét:D De ügyes vagy:d "virtuális fejsimogatás"
    Sajnos még erre egy kicsit várni kellesz... :/

    VálaszTörlés