Yeeep!!

Tudom, kicsit eltűntem mostanság. Nem érzetem magam túl jól, a betegség is a hatalmába kerített. Szeretnék így utólag is bocsánatot kérni! Remélem nem haragszotok. Örömmel látom, hogy annak ellenére, hogy nem volt friss, látogatjátok az oldalt! "Hatalmasak vagytok, nagy pacsit nektek" :)

Már tegnap akartam hozni nektek részt, de rá kellett jöjjek, hogy az áramszolgáltatóm vagy SP
-t nem szereti, vagy a történetemet nem kedveli. Ez a két verzió van. Nem rég jött vissza az áram, és már újra kezdtem gépelni, a tegnap elveszett anyagot. Ne kérdezzétek, miért nem állítom be automatikus mentésre.....egyszerű, LUSTA vagyok.. xD

Tehát figyelem, nemsokára jön a következő rész!!! Remélem tetszeni fog, addig pedig mindenki hallgasson egy kis Maradnékot :D

2 megjegyzés:

  1. Szia Viky, de jó végre rólad is hallani valamit, örülök!!!!!
    Jobbulást kívánok neked, úgy látom mindkettőnket ledöntött a betegség, vajon kitől kaphattuk el..... :-D
    Jó nem poénkodok ezzel, de legalább kicsit mosolyt csaltam az arcodra xD
    Ma én is hozok részt, tehát majd még írunk egymásnak, remélem :-D

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszett. szokás szerint érdekesre sikerült. így tovább!:)

    VálaszTörlés