Yeeep!!

Még most fogom elkezdeni a részt, mert nagyon sok dolgom volt ma, de igyekszem!!

Többek között azért is írok, mert átléptük a 8.000 látogatást! HATALMAS! nagyon köszönöm szépen! Most jöhetne a szokásos szöveg, hogy "nem hittem volna, hogy idáig eljutok" de ezt most inkább mellőzöm.

Látom valahogy mindenki a levélformához kötődik. Rengeteg e-mailt kaptam! Aminek nagyon örülök:D Nem válaszoltam mindegyikre, tudom, de általában ugyan azok a kérdések, vélemények érkeznek.
Főként e miatt is írtam most.

Vannak, akik több izgalmat szeretnének bele, és vannak akik békésebb, nyugodtam részeket kedvelik. Nem tudok mindenkinek a kedvében járni. Igyekszem, és ígérem lesznek még nagyobb veszekedések, izgalmak, és persze lesz majd harmónia, béke is!
De csak hogy tisztázzuk, főként az én elképzeléseimet fogom leírni. Lehet most utálni, de nem fogok egy egy nagyobb veszekedést elhagyni azért, mert egyeseknek nem tetszik!
akik úgy gondolják, túl sok benne a vita, annak csak úgy megsúgom, nem hiába lett a címe "Se veled, se nélküled"!! Egyébként szerintem eddig nem is volt benne sok, ha jól emlékszem, 1 nagyobb összevés volt, max 2.. a többi inkább apró kis vitának minősül!! Ezeknek a személyeknek megsúgom, a nemsokára következő részek, nem fognak tetszeni!

A másik oldal pedig, akik a folytonos veszekedést várják! Ezt sem tehetem meg, hogy egyfolytában béke van, és happy, de azt sem, hogy egyfolytában ordítoznak! Szeretik egymást, nem pedig utálják, hogy .....

Remélem senkinek nem vettem el a kedvét a levélírástól! Kíváncsian várom továbbra is őket, és attól, hogy nem válaszolok egyből, igen is elolvasom MINDEGYIKET!!!

Egyébként, mindenki kívánjon jobbulást Krisztiánnak, mert beteg szegény!! :/ Nem részletezném, mi baja van, szerintem mindenki tisztában van vele!
Nézzétek meg a képet! Lehet neki ellenállni?? *-* boci szemekkel néz ránk
GYÓGYULJ HAMAR KÖLYÖK!!! <3 *-*

3 megjegyzés:

  1. Köszi a képet, most én vagyok az aki kinézi őt onnan!!! De ciki már, egyemmeg...
    A szemei, az a kis szomorú pofa.
    Hm, lehet nekem vannak csak nagyon fura gondolataim, de most az jutott eszembe, hogy ha így tud nézni egy telefon kamerájába, akkor milyen lehet kövzetlen szituációban, szemtől-szembe, egymáshoz közel... *-*

    VálaszTörlés
  2. Miért kínzol?? xD most tuti hogy ezzel fogok álmodni! de akkor meglesz legalább a holnapi rész:D

    hát nem tudom milyen az, de koncerten autogramm osztásnál amikor a szemedbe néz....*-* azt hiszem, ott esek össze. (egyszer majd kipróbálom, és meglátjuk hogy lélegeztet-e szájból szájba) xDD

    Egyébként azok a szemek! meg az a száj! meg az a pofi! TÖKÉLETES!
    néha röhögök, ha egy "szőrösebb" képet rak fel. de azon is nagyon sexy xDD

    VálaszTörlés
  3. Na most árultad el magad!!!
    Nem hiszem, hogy kínoználak.... :-)és holnap legalább olvashatom az álmod gyümölcsét, amihez egy apró motivációval talán hozzájárultam :-)
    Hm, jól hangzik! Próbáld ki, csak nézz előtte körül, hogy csak is ő tudjon segíteni rajtad, mert ha az egyik kigyúrt gorrillája, hát... akkor amint közelít feléd, fejvesztve fogsz menekülni :-D ami után már nem kell szinlelni az ájulást!!! Ma hülye vagyok, nézd el nekem
    Egyetértek, a szemei azok mindent visznek, a szája.... óóóó, itt abba is hagyom *-*

    VálaszTörlés