Hello!

Sajnálom hogy ma sem hoztam új részt. :/  Fárasztó hétvégém volt, alig értem rá valamire. Igazából szombaton voltam koncerten, és helyre kell magamban raknom pár dolgot.... Most egy kicsit padlót fogtam, de igyekszem kiutat találni belőle.

Már elkezdtem írni a frisst. Ha betudom ma fejezni, és úgy érzem, hogy publikálható, felrakom. De nem ígérek semmi biztosat mára... De holnapra 100% hogy lesz rész, vagyis remélem. Nem akarom, hogy a történtek elrontsák a történetet, ezért is halogatom a dolgot. Nem fogok hazudni, tegnap is emiatt nem volt frissítés :/ De azért nézzetek be később, és hátha addigra összehozok valamit. Igyekszem valami boldog résszel előhuzakodni, de nem tudom mi lesz belőle. Jelen állapotomban elég "emo" vagyok :// ami teljesen távol áll tőlem normális helyzetben..

Megértést köszöntem :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése