Hello!

Szomorúan vettem tudomásul, hogy nem lett meg a 10 megjegyzés. Elég rosszul esett.....

Most nem tudom...talán velem van a baj? Nem tetszik a történet? Azt is nyugodtan megírhattátok volna! Úgy gondolom, eddig senkinek a fejét nem haraptam le, azért, ha negatív véleménnyel volt az írásomról. Bármennyire is nem hiszitek el, de sokat jelent ha véleményt mondanak arról, amit nap mint nap csinálsz.Aki ír, tudja, hogy mennyi munka van ebben. Minden nap órákat töltök egy egy rész megírásával. Van, hogy majd elalszom, és már a szememet sem bírom nyitva tartani, olyan álmos vagyok, de még akkor is itt ülök a gép előtt, és írok, hogy legyen nektek friss.

Köszönöm szépen annak a 8 embernek, aki volt olyan kedves, és véleményt nyilvánított. Aranyosak vagytok, majd fogok rá válaszolni!!

És akkor.....Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de ma NEM lesz friss! Bármennyire is szeretnék hozni (mivel vannak, akik megérdemlik) akkor sem fogok! Elhatároztam valamit, és tartom magam a mondandómhoz. Most lehet rám haragudni, de akkor sem változtatok. Akinek meg ez nem tetszik, ott van az a kis kereszt a jobb felső sarokban.....

De van egy jó hírem is! Holnap, ha törik, ha szakad, lesz friss!!:D

Puszi,
Viky

6 megjegyzés:

  1. Ez mikor írtad ki?????
    Én hülye... hamarabb kellett volna kampányolni, szomorú vagyok :-(

    VálaszTörlés
  2. Akármennyire is szomorú vagyok... megértelek.
    Rengeteg meló van egy-egy fejezetben, és számít a visszajelzés, rengeteget.
    Kérek ez uton is mindenkit, ossza meg a véleményét máskor is!!! Ne csak ilyenkor....
    8-an azért jók voltatok/voltunk/ :-)legközelebb jobban fogunk igyekezni. IGAZ?????

    VálaszTörlés
  3. Pontosan!!:D

    ÉS nehogy azt hidd, én sajnálom a legjobban. Nagyon szívesen felraktam volna a részt, de nem akarok szava hihetetlennek tűnni.

    Ha most felraktam volna, annak ellenére, hogy nem volt meg a 10 véleményező, legközelebb ennyit sem kaptam volna. Az olvasók elbíztál volna magukat, hogy bármi van, bármit csinálnak, illetve nem csinálnak, akkor is hozok frisst, mert hogy azok, akik írtak megérdemlik.

    Ezzel egyet értek. Tényleg megérdemlitek, de most nem fogok engedni.

    VálaszTörlés
  4. Értem, és egyetértek, de akkor te is megígéred, hogy holnap hamar felteszed???
    Én megígértem neked!!! :-)

    VálaszTörlés
  5. Megígérem!:D Sőt, elárulok valamit, de ne mond el senkinek!!! xD

    Befejezem a részt, és akkor sztem ilyen hajnalra, vagy 1-2 óra körül fel is fogom rakni :D
    nem muszáj megvárni! majd holnap reggel is elolvashatod:D

    VálaszTörlés
  6. oké, hát megvárni azt nem is hiszem, hogy várnám most, mert reggel programom lesz. De köszönöm, aranyos vagy!!!! Tudok ám, titkot tartani *-*

    VálaszTörlés