38. rész

- Krisz! – ugrott egy kislány a nyakába. Gondolom ő volt Zsófi.
- Lassabban kislány! Meg fojtasz. – nevetett Krisztián.
- Bocsánat, csak olyan rég nem láttalak, és annyira hiányoztál már. – ugrált örömében. Csak álltam szorosan Krisztián mögött, és figyeltem, hogy milyen aranyosak együtt.
- Ő az? – kérdezte, mire Krisztián csak bólintott és közelebb húzott magához.
- Szia. Zsófi vagyok. Krisz testvére, de ezt gondolom kitaláltad. – mosolygott aranyosan.
- Viki. – mosolyogtam vissza.
- Zsófi, engedd már be szegényeket. – jött ki Krisztián apukája. – Sziasztok.
- Csá apa. – pacsizott le vele.
- Csókolom. – köszöntem félénken.
- Szia. Krisztián nevelő apja vagyok, Gábor. Gyertek csak beljebb.

Bátortalanul léptem be az ismeretlen hát ajtaján. Krisztián mögött lépkedtem, miközben erősen szorítottam a kezét.
- Anya? – kérdezte Krisztián.
A konyhában főz. Menjetek be nyugodtan. – válaszolt Gábor.
Bementünk a konyhába. Krisztián anyukája azt sem tudta, hova kapjon, annyira sietett.
- Szia anya.
- Kisfiam! – puszilta meg Erika. – Hogy te mennyit nőttél.
- Anya, ne már. – húzta el a száját. – Szeretnék bemutatni neked valakit. – a derekamnál fogva magához húzott, a hátam mögé állt, és így ölelt át. – Ő itt Viki.
- Csókolom. – köszöntem bizonytalanul.
- Szia. – mosolygott rám, és adott két puszit. – Látom, Krisztián nem hazudott. Tényleg nagyon félénk és gyönyörű vagy.
- Köszönöm. – válaszomba teljesen belepirosodtam.
- Mindjárt ebéd, addig pakoljatok ki, meg vezesd körbe Vikit a házban.
- Persze anya. Egyébként merre kóborom a drágalátos kisöcsém?
- Hogy beszélsz? – okosította Erika. – A barátaival csavarog a városban, de megígérte, hogy ebédre hazajön.
- Remélem is. – fenyegetőzött Krisztián. – Gyere, megmutatom a régi szobámat.
Megfogta a kezemet, és maga után húzott egyenesen fel az emeletre a szobájába.
Belépve az ajtón Krisztián egyből nekem esett.
- Ugye, hogy nem volt szörnyű? – kérdezte két csók közben.
- Jó, bevallom, feleslegesen paráztam, de majd meglátom, te hogy fogsz viselkedni, ha hozzánk megyünk. – mosolyogtam rá.
- Ennyire biztos nem leszek rosszul.
- Persze, én is ezt mondanám. – nevettem.
- Igen? Kinevetsz? Ezért még kapsz! – az ölébe kapott, és gyengéden rádobott az ágyra. Ráült a csípőmre, és elégedetten nézett le rám.
- Ez így nagyon nem ér. – nyafogtam.
- Pedig ez van. Rossz kislány voltál, ezért büntetés jár. – mosolyogva közelebb hajolt. Az elején még ellenkezetem, de aztán rájöttem esélyem, sincs. Hagytam, hogy ajkunk összeérjen. Gyengéden csókolt meg. Lábamat csípője köré fontam, mire ő egy ügyes mozdulattal megszabadult pólójától. Kezem végigsiklott gerince mentén, mire őt kirázta a hideg. Keze lassan siklott be a pólóm alá. Gerincemet megemelve engedtem neki utat. Határozott mozdulattal húzta le rólam az én felsőmet is. Elégedetten nézett végig rajtam. Kezével lassan simított végig a nyakamtól kedve a csípőmig, majd újra közelebb hajolt. Már az övével babráltam, amikor nyílt az ajtó.
- Tesó, nekem már nem is köszönsz? – nyitott be Gábor nevetve. Amint meglátott minket, csak sunyin mosolygott.
- Menj le a nappaliba, mindjárt megyünk mi is. – mondta totál zavarban Krisztián.
- Ez el fog tartani még egy darabig. – kuncogott. – Egyébként, meg kell hagyni tesó, eddig ő legszebb. Mondjuk, ebben a helyzetben, még nem találkoztam egyikkel sem. – nevetett.
- Gábor, takarodj! – dobta fejbe Krisztián.
- Várj csak, míg ezt elmondom anyának! – ment ki duzzogva a szobából.
Ahogy bezárta maga után az ajtót, hangos röhögésbe törtünk ki. Csak feküdtünk az ágyba és nevettünk. Egyszerűen nem tudtuk abbahagyni.
- Szerintem menjünk le. – kuncogtam.
- Igazad van. Kitudja, lehet már be is köpött minket anyának. – nevetett.
- Remek. – húztam el a számat.
Visszaöltöztünk, és lementünk a többiekhez.
- Éppen időben. Gyertek enni. – mosolygott Erika.
- Menj csak, én elintézem Gábort. – suttogta a fülembe. Csak bólintottam, és bementem Erikához a konyhába.
- Segítsek valamit? – kérdeztem kedvesen.
- Nem kell, köszönöm, már minden készen van.
- Értem. – mosolyogtam és leültem egy székre. Kínos csend következett, amit végül ő tört meg.
- És, hogy bírod Krisztián életstílusát?
- Mármint az Sp-s dolgot? Nehezen – nevettem. – Nem könnyű úgy harcolni egy kapcsolatért, hogy közben alig van pár közös percünk.

Elég jól sikerült elmélyülni a témába. Erika nagyon kedves, és megértő volt. Órákon át el tudtunk volna beszélgetni, ha a többieknek nem rohamozzák meg a konyhát.
- Gyere, segítened kéne valamiben. – fogta meg a kezemet, és kihúzott a konyhából.
- Beszéltél vele? – kérdeztem lelkesen.
- Igen. És hallgatni fog. – csókolt meg.
- De, hogy sikerült elérned? – kérdeztem két csók közepette.
- Nem volt olcsó mulatság. Az új deszkám itta meg a levét. – húzta el a száját.
- Sajnálom kicsim. – simogattam meg az arcát. – Majd szerzünk egy másikat. Megígérem.

Mikor visszamentünk a konyhába, leültünk az asztalhoz.
- Minden rendben? – kérdezte az apukája Krisztiánt.
- Persze, csak megmutattam, merre van a fürdőszoba. – kamuzott.
- Már egyedül pisilni sem tudsz? Vikinek kell menni, segíteni, célozni? – kötekedett Gábor.
- Ne ízléstelenkedj! – szólt rá az anyukája.
- Hogy te mennyire elkanászosodtál. Nincs aki nap mint nap elverjen mi? – röhögött Krisztián.
- Mikro vertél te meg? Már akkor is erősebb voltam nálad.
- Most már elég lesz srácok. – mosolygott Krisz apukája. – És mit terveztek délutánra?
- Igazából nem tudjuk. A város holnap szeretném neki megmutatni.
- Mit szólnátok, ha kimennénk focizni? – kérdezte Gábor.
- Zsófi? Mit gondolsz? Szeretnél jönni? – kérdeztem.
- Igen. – csillant fel a szeme.

Befejeztük az ebédet, és elmentünk készülni. Átöltöztem egy kicsit sportosabb szerelésbe, és már indultunk is. A srácok már nagyon be voltak sózva….

2 megjegyzés:

  1. Érdemes volt megvárni, tényleg nagyon jó lett és izgalmas. Gábor egy nagyon nagy forma!!! Azoka a beszólások, ügyes vagy. Viki és Krisztián pedig továbbra is nagyon aranyosak együtt, és fülig szerelmesek *-*

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm egy lány álmai
    Aranyos vagy, hogy mindig írsz véleményt.
    Igen, Gábor hatalmas arc. Valahogy pont ilyennek képzelem el xD

    VálaszTörlés