Sorry...

Tudom, reggelre ígértem, hogy frissítek. Ehhez képest, dél van és még mindig semmi....
Nagyon sajnálom a dolgot!
Úgy terveztem, este befejezem a részt és reggel felteszem, de sajnos rosszul kalkuláltam. Le is ültem, és az xfaktor alatt írtam, és azt hittem, sikerül a végére érnem. Hát nem így jött össze....
Közbejött valami az éjszaka folyamán...... így a rész írás is félbe maradt. Ráadásul most keltem fel...
Kvázi arra akarok célozni, hogy teljes, komplett részt sajnos nem tudok hozni.

Sajnos, szóvá kell tennem, hogy 1-2, esetleg 3 ember véleményén élek mióta, mivel elégé ellustultatok! És ezt most nem csak rám kell érteni, mert mint látom, sok blog vélemények szűkén üzemel.
Nos, nálam ez nem megy! Ha kell akár kínzással is, de szóra bírlak titeket.

Mindezek ellenére, rátok bízom a dolgot:
1. Legyen most fél rész, és amint kész a folytatás, felrakom....
Vagy ...
2. Estére megpróbálom befejezni, és akkor teljest olvashattok.

Én személy szerint, mivel tudom, mik fognak történni, a 2-at választanám, de a ti döntésetek. Jobban megértenétek, és jobban átéreznétek Krisztián érzéseit, ha támogatjátok az én álláspontomat.
De a ti döntésetek! Nem szólok bele....

Egy kikötés: Véleménybe írjátok meg, melyikre szavaztok... illetve, ha már ott vagytok, nem bánnám, ha pár szóval illetnétek az oldalt, a történetet, a cselekményt....

xoxo
V.

8 megjegyzés:

  1. Sziaa!
    Nekem a 2. verzió tökéletesen megfelel. :) Még csak most kezdtem el a sztorit és nemrég értem a végére de IMÁDTAM!!! :)Annyira izgulok a folytatás miatt és kíváncsi vagyok hogy Krisz elmondja e Vikinek az igazat... :)
    Pusziii; Edina :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy újabb titokzatos olvasó!
      Jó tudni, hogy vagytok... :D
      Izgulj is, mivel szerintem nagyon jó rész lesz! Általában nem vagyok megelégedve az írásommal, de ez a rész, úgy néz ki végre elnyeri valamilyen szinten a tetszésemet.

      Törlés
  2. Szia.
    Mivel kiváncsi természetű vagyok ezért rögtön az 1-re szavaznéd, DE mivel jobban élvezem az olvasást, ha jó hossző és kvázi van mit olvasni, így maradok én is a 2. verziónál.
    És mivel tudom, hogy estig megírod, sőt 20x átnézed és kijavítgatod, ezért biztosra veszem, hogy akkorára egy tökéletes részt hozol nekünk így arra szavazok, hogy haggyunk még egy kicsit alkotni... :-D
    Jó "munkát"!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismersz!
      Pontosan ezt csinálom... Igyekszem a legtökéletesebb formulát publikálni. :D

      Törlés
  3. Szia.:) nekem a második verzió is nagyon jó lenne,csak lenne már valami.:) minden nap(de szó szerint minden nap) feljövök,keresem az új részt,de sehol semmi.:D szóval,hajrá.;) az elejétől fogva olvasom a blogot,nagyon tetszik,ahogy irsz,ahogy vezeted a szálakat,szóval nehogy nekem itt abbahagyd!!! :(
    mindig van mély pont,elesni könnyű felállni nehéz,és aki megérdemli,annak úgy is a végére nagyon jó lesz minden.és te nagyon jól irsz,szóval megérdemled.:) én is toborzom a tagokat,olvassák is,csak b*sznak jelezni,mint ahogy eddig én is tettem.De mostantól minden más lesz.:D
    nya csók,csajszi.HAJRÁ.Fel a fejjel.;)

    N.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régen volt, hogy minden nap frissítettem. Az az idő sajnos már elmúlt...
      Igyekszem minél hamarabb új részt hozni, de "sajnos" meg is kell írni őket. Tudtommal, most nem ígértem, hogy minden nap frissítek. Sajnos nincs lehetőségem, ennyi időt fordítani az oldalra... Bár szerintem, ezt a megjegyzést az eltűnésemre értetted.
      Köszönöm a dicsérő szavakat. Igazán jó hallani, hogy maradtak még meg a régi olvasóimból is páran! Külön gratuláció promócióért!

      Igyekszem! Nemsokára jön is az új rész, úgyhogy még nézz be az oldalra a mai nap folyamán!

      Törlés
  4. Szia! Énis a második mellett döntök:D és a történetről egy szóban megtudom fogalmazni a véleményemet:D:RoHADTJÓÓÓ:DDD És már kíváncsi vagyok rá , hogy Krisz mikor mondja el Vikinek vagy hogy hogyan fog kiderülni ez az egész :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy! Annyit elárulok, hogy ebben a részben még nem fog kiderülni, hogy megcsalja őt... De ennek ellenére izgalmas, mély érzésekkel teli részre lehet számítani!

      Törlés