Yeeep!

nagyon közel van a szombat. kevesebb mint 24 óra múlva valami féle 'változás' megy végbe. nagyon furán élem meg ezt az egészet. nem igazán tudom hova rakni a felmerülő érzéseket.....félek, hogy fogtok reagálni a most következő részekre, a történésekre.. arra, hogy hogyan fog alakulni Viki és Krisztián élete.

napok óta ezen agyalok. pörög az agyam ezerrel. újabbnál újabb ötletek merülnek fel bennem. vannak köztük használható, és van amit másnap visszaolvasva azonnal törlök....

sok minden cikázik most is a fejemben. írnék is, meg nem is... valószínűleg valami összefüggéstelen, egymástól távol álló, kapcsolat nélküli mondatok születnének.... akár csak most :)

végül is azt szerettem volna mindezzel elmondani, hogy kétségek gyötörnek... 'vajon érdemes-e újra belekezdeni?' ilyen, és ehhez hasonló kérdések merülnek fel bennem....

tudom, hogy az oldal nem egy 'saját életemről szóló, saját érzéseket, kétségeket publikáló" oldal, blog.. vagy nevezzük aminek akarjuk. de jól esett mindezt megosztani veletek. értelmet ne keressetek benne... :)

mikor elkezdtem ezt a 'jegyzetet' írni, csupán egy két kérdést akartam feltenni.... végül nem így alakult. de nem bánom... de azért leírom mindazt, ami az eredeti célom volt.

kíváncsi vagyok a véleményetekre, ötletetekre, hogy vajon hogyan folytatódik a történet. ugye, csak holnap olvashatjátok újra az írásomat, de addig is várom az ötleteket. :) vagy írjatok bármivel kapcsolatban.... sorolnék fel tippeket ezzel kapcsolatban, de úgy érzem felesleges. régen nem írtam, nem hoztam változást... így jogos, hogy nem aktivizáljátok magatokat. majd idővel változik a dolog.... olyan lesz mint régen.

valamelyik nap gondoltam bele, hogy régen mennyi vélemény érkezett.. hogy milyen sokan látogattátok az oldalt. remélem egyszer újraélem mindazt, amit akkor.....

2 megjegyzés:

  1. én sose vagyok jó ebben a tippelős dologban, úgyhogy én ezt kihagyom és szerintem felesleges is megtippelni, mert már az jó dolog hogy lesz rész, hogy végre visszatértél :)) az tuti hogy jó lesz a 74. rész is, ugyanúgy mint az eddigi 73 :))
    én várom azt a változást, remélem minél hamarabb láthatjuk majd holnap :))

    VálaszTörlés
  2. Én még itt vagyok a régiek közül!:D Tudok már egy-két ötletedről, de nem tudom, melyiket fogod megvalósítani. Nagyon várom az új részt, kíváncsi vagyok, mivel "térsz vissza". :)

    VálaszTörlés