Sziasztok!

Most egy kicsit csalódott vagyok.

Mostanában igyekszek gyakran frissíteni, és érdekes részeket hozni. Minden fejezetbe próbálok belecsempészni egy olyan részt, ami kicsit elgondolkodtatja az olvasókat.....
Vártam, hogy leírjátok, hogy milyen érzéseket kelt bennetek mindez, de NEM VAGYTOK TÚL AKTÍVAK! (ezt nem csak az én, de mások blogjára is értendő)
Értem én, hogy nyár van... szívesebben vagytok strandon, vagy buliztok a haverokkal... higgyétek el, én is inkább ezt tenném, és teszem is! de kerítek időt arra, hogy frissítsem az oldalt, kvázi nem összeférhetetlen a kettő. Örülnék, ha pár szóval ti is de véleményezzétek a munkámat. 
Nem kezdem el újból ecsetelni, hogy egy blog fenntartása nem kis energiába kerül, és hogy a szerkesztő megérdemel némi véleményt.... gondolom mindenkinek már a könyökén jön ki mindez.

Viszont, ha nem írtok, nem tudom a kedvetek szerint alakítani a történetet, és fejlődni se tudok! Semmi probléma, ha épp nem tetszett egy rész, vagy valami nem érthető.... nyugodtan írjátok meg ezt is! Nem arra megy ki a játék, hogy most az önbizalmamat csak az egekbe növelő véleményeket olvassak. Arra vagyok kíváncsi, hogy TI HOGY ÉRZITEK, MILYEN A TÖRTÉNET...

Lehet, hogy már bezártam volna az oldalt, de a napi nézettség mindig bőven 200 fölött van (amit nagyon köszönök).......Mindez azt mutatja, hogy látogatjátok a blogot! Jó, persze.. lehet vannak visszatérő vendégek, akik többször is rákeresnek az oldalra, de akkor is....
Vegyük úgy, hogy mondjuk 200 az oldalmegjelenítés, és ebből mindenki 3x megnyitja.... akkor is több mint 66 ember olvas! 
Ebből kicsit gyengének érzem, azt az 5 "tetsziket" (amit egyébként nem is kötelező megnyomni..... tehát, ha nem vagytok megelégedve a résszel, ott a másik lehetőség is!!) és EGYETLEN EGY hozzászólást! 
És akkor feltenném a kérdést... MI VAN A TÖBBI 60 emberrel??? Nekik mi a véleményük? 

Nem vagyok se jós, se Amália az EzoTV-ből, hogy kitaláljam a gondolataitokat.....

Így kicsit elgondolkodtató az egész dolog....

4 megjegyzés:

  1. Oké, üljünk le, nyissunk ki egy üveg lekvárt.
    Mindjárt erre téved egy-két emberke, kifejti véleményét - remélhetőleg.
    Engem vehetsz három emberként is, elég nárcisztikus lélek vagyok. :D Kicsit arrébb helyezem agyongyötört könyvemet, és leírom, hogy én le vagyok nyűgözve néhány mondatodtól, melyeket a legutóbbi résznél használtál. Azt hiszem, igazán példát lehetne venni rólad egy-két hasonló témában írónak. :) Mindig adok egy esélyt az ilyesfajta történeteknek, de úgy az 5. vagy 6. fejezetnél kifulladok, és feladom.
    De nem is ez a lényeg (hanem hogy ragadjon a bélyeg...)!
    Azt hiszem, kevés híján egy éve olvasgatok tőled, hát most mondhatom: óriásit fejlődtél, és fejlődsz még mindig. Csak gratulálni tudok! :)
    Egyébként visszaolvastam régebbi leveleid, és megtaláltam a folytatás vázlatát. Haha, mostantól én valóban jós leszek! Na, jó, nem fogom lelőni a poént. :)
    Nem vagyok se jós, se Amália az EzoTV-ből, hogy kitaláljam a gondolataitokat..... - Akkor is Anne Morgenstern meg az angyalkommunikátor a legjobb. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vivien!
      Te vagy az egyik kedvenc olvasóm! Ugye elég érdekes volt a megismerkedésünk... de mondhatom, a kezdetek óta adok a véleményedre!
      Köszönöm a hízelgő szavakat. Örülök, hogy úgy látod, hogy fejlődtem. Én még mindig nem vagyok teljesen megelégedve magammal, de valószínűleg soha nem is leszek.
      Az, hogy most "ott tartok, ahol..." nagyjából neked köszönhetem. Felkutattam az eddigi kis írásaidat, és bátran kijelenthetem, hogy rongyosra olvastam őket!
      Vivien! Hidd el, nem szép dolog a jövőbe látni, és lelőni a nagy poénokat!! :) Egyébként, már nagyon sokat változott az elképzelésem a történettel kapcsolatban, tehát szerintem, még neked is tudok majd újat mondani..

      Törlés
  2. Helloó. talán a részek rendszertelensége, vagy az emberek lustasága okozza, hogy kevés a komment. Bevallom, bennem mindkettő meg van, lusta vagyok beírni azt a szaros kódot(bocs a kifejezésért), de míg volt rendszeresség az új részeknél, nekem is nagyobb kedvem volt írni... Ja, és én naponta 5-6x megnézem, hogy van-e új rész :D

    VálaszTörlés
  3. most kicsit bunkó leszek, de ne mondd, hogy nem vagyunk aktívak, mikor te az utolsó részt több, mnt két hete írtad. Szóval ne ítélj el minket...

    VálaszTörlés