5. rész


A következő pár napban sokat beszélgettem Krisztiánnal, mivel Szandra hazament. Egyre több közös témánk volt. Észre vettem, hogy mennyire hasonlóak vagyunk. Hasonló a gondolkodásmenetünk, az álmaink. És mindkettőnknek ott van az a tetkó az ujján. Nem ismertük egymást, amikor csináltattuk. Pontosan nem is tudom, hogy Ő miért varratta magára azt a bizonyos „ Love” feliratot. Mondjuk már arra sem emlékszem, hogy én miért csináltattam. Csak megláttam az üzletet és úgy érzetem be kell mennem. Ami a leghátborzongatóbb, hogy szinte teljesen egyforma a 2 írás.
- Ezt nem hiszem el Orsi! Ilyen nincs! Most akkor mi lesz?!
- Nem tudom, de találni kell egy új lányt, de sürgősen! – hallottam Krisztián és Orsi hangját és már nyílt is a bejárati ajtó. Igen ők voltak. Valami miatt nagyon aggódtak.
- Sziasztok! Valami baj van?
- Szia! – köszönt Orsi. Krisztián se szó se beszéd, bement a szobájába.
- Ezzel meg mi lett? – kérdeztem Kriszre célozva.
- Nézd el neki. Mostanában minden gondolata a klip körül forog. Már alig várta a holnapi forgatást és erre a női főszereplő eltöri a lábát.
- Sajnálom. – mondtam Krisztiánnak miután visszajött. – nincs senki, aki beugorhatna helyette?!
- Sajnos nincs. Hiszen akárkit csak nem állíthatok be. Meg egy fél nap alatt hogy találjak egy megfelelő lányt?! – idegeskedett Krisztián.
- Mi lenne, ha…- szólalt meg Orsi és ekkor rám nézett.
- Na ezt most azonnal verd ki a fejedből! – tiltakoztam amint leesett, hogy mit akar.
- Hahó! Beavatna valaki engem is? – értetlenkedett Krisztián.
- Szerintem Viki tökéletes lenne erre a szerepre. – magyarázta Orsi.
- Szerintem meg nem! – tiltakoztam erőteljesen.
- Most, hogy mondod, van benne valami! De ha nem akarja!
Orsi addig - addig erősködött, amíg belementem a dologba. Hiszen mi baj lehetne belőle?! Ekkor még nem sejtettem…(na vajon melyik klipet forgatja Krisztián?)
De nem sokáig gondolkoztam a dolgon, hiszen indulnom kellett Debrecenbe anyáékhoz. Szandrának befejeződött a suli és úgy gondolta feljön újra Pestre.
- Kicsilány! Mi lesz így velünk? Na jó, a srácok még csak-csak kibírják nélküled, de én?! – dramatizált Tomika.
- Jaj! ne csináld már, holnap délre itthon leszek.
- Szia. Aztán remélem, nem vertél át és eljössz a forgatásra! – köszönt el Krisztián.
- Nyugi ott leszek.
- Szia. És ne aggódj majd én vigyázok a fiukra! – hősködött Bence.
- Azt elhiszem! – nevettem – na de mennem kell.
És elindultam lefelé a lépcsőn.
- Várj! – szólt utánam Krisztián – Ezt átadnád Szandrának?- és átnyújtott egy táskát.- Már rég megígértem neki egy „SP csomagot”.
Elvettem és elindultam Debrecenbe.
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése