7. rész


Viszonylag hamar felértünk. Szandrát kiraktam otthon. Tomikával ellesz, legalább lesz, aki segítsen neki kipakolni. Alig hogy elindultam a forgatásra, ami mellesleg a város másik felében volt, megcsörrent a telefonom. Krisztián hívott.
- Szia! Csak azt akartam megkérdezni, hogy merre jársz.
- Szerintem fél óra és ott vagyok, de lehet kések elég nagy a forgalom.
- De jó. Már azt hittem cserbenhagysz.
- Amit megígértem, azt be is tartom. – magyaráztam.
- Akkor várlak. Most le kell tennem. Szia!
- Szia! – tettem le a telefont.

Odaérve Krisztián csak egy gyors sziát nyögött ki. Oda jött volna, de a fodrász éppen a haját csinálta. Orsi elmagyarázta, hogy miről is lenne szó. A sminkes kisminkelt, a fodrász besütötte a hajam. Majd beküldtek egy szobába, hogy átöltözhessek. Idegesen vártam, hogy szóljanak, hogy mehetek. Egyszer csak kopogást hallottam.
- Bejöhetek? – kérdezte Krisztián.
- Persze gyere!
- Készen állsz? – mondta alig hallhatóan.
- Igen. – válaszoltam kicsit megszeppenve.
- Még meggondolhatod magad. – nézett rám nagy kék szemeivel.
- Megígértem, hogy segítek. Egyébként miért mondod ezt?!
- Csak gondoltam, most, hogy tudod, hogy miről is van szó…- sóhajtott
- Ugye tudod, hogy mit kérsz tőlem! – néztem mélyen a szemébe.
- Tudom, de ne érezd úgy, hogy kényszerítelek. Erről szó sincs. Ha nem akarod, akkor nem kell megcsinálnod. – magyarázkodott. Látszott rajta, hogy Ő is zavarban van a dolog miatt.
- De akkor mi lesz a klippel? Ne viccelj! Megígértem és állom a szavam.
- Köszönöm. – és átölelt. Olyan jó érzés volt. Most már biztos, hogy szeretem!!
A forgatás elkezdődött. Mivel Krisztián rendezte a klipet természetes volt, hogy azt teszem, amit mond. Egy nagy francia ágy volt az egyik szoba közepén. Krisztián elmagyarázta, hogy mit is kéne csinálnom. Majd elindult a zene. „Tudom te más vagy nem az átlag…” hallottam Krisztián hangját. A forgatás kicsit nehezen indult, kicsit kényelmetlenül éreztem magam. Nem voltam hozzászokva ehhez.
- Állj! – mondta Krisztián és odajött hozzám. – Viki ez jó csak próbáld meg egy kicsit természetesebben.
- Megpróbálom.
- Minden rendben? – ül le mellém az ágyra.
- Hát tudod, nem nagyon vagyok ehhez hozzászokva. – súgtam Krisztián fülébe.
- De hisz modell vagy! Láttam már rengeteg fürdőruhás képed! – mondta meglepetten Krisztián.
- Jó de ez egészen más. Itt nem „csak” beállok a kamera elé és pózolok.
- Értem! Van egy ötletem. – mondta és rám kacsintott. – Na jó mindenki figyeljen rám! Változott a felállás. Mindenki menjen ki a szobából most!!
Se szó se beszéd mindenki abbahagyta, amit éppen csinált és kiment.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése