Yeeep!

Boldog Karácsonyt így utólag minden kedves olvasómnak. Kellemesen telt a Szenteste. Sok finomságot ettetek, ittatok? Remélem mindenki megkapta azt, amire vágyott.....mondjuk egy New Wave cd-t. :) Nálunk tegnap egész nap az pörgött. Nem éppen  a legünnepibb zene, de engem nem zavart.


Nem tudom, hogy új részt mikor fogok tudni hozni, de szeretnélek titeket megajándékozni valamivel. Igyekszem minél hamarabb frissíteni, és nagyon hosszú részt hozni. Most viszont, egy kis írásra sarkallak benneteket.
De addig is, itt az alkalom, hogy kérdezzetek. BÁRMIT. ami csak érdekel titeket, akár a történetről, rólam. tehát bármiféle kérdés is merült fel eddig bennetek, most tegyétek fel! MEGJEGYZÉSBEN írjátok meg, én pedig válaszolok rájuk a lehető legőszintébben.
De ha valaki úgy érzi, akár az eddigi részek alapján írhat egy nagy összefoglaló véleményt is. Hogy pl, mi tettszett eddig a történetben. Miből kéne több, miből kevesebb.

Tényleg örömmel válaszolok mindenre. Tehát... ÍRÁSRA FEL! :)

8 megjegyzés:

  1. Heey :) Többször meg akartam már kérdezni, csak mindig kiment a fejemből, hogy Viki képéhez miért pont egy Ashley Tisdale képet teszel mindig? :))

    VálaszTörlés
  2. fogalmam sincs. amikor kerestem a női főszereplőt megtestesítő személyt, sok ismerősömet megkérdeztem, hogy szerinte ki illene a legjobban Krisztiánhoz. sokan egyből azzal jöttek, hogy Fluor Tomika. nem kell mondjam, kb a falnak mentem tőle. aztán mondták, hogy Ashley. úgy volta vele, hogy végül is külsőre pont olyan, mint amilyennek én akarom, hogy tűnjön viki. már kaptam több kritikát érte, hogy le kéne cserélnem, mert túl ismert. de úgy voltam vele, hogy már nem változtatok. már kb a történet feléig eljutottam, innen már sztem kavarodás lenne. meg nem azt a valós személyt kell keresni Ashleyben. Viki meg Ashley két külön téma. egy lapon sem lehet őket említeni.

    VálaszTörlés
  3. A fluor tomikásra csak annyit, hogy pff. a másikra pedig, akkor így már értem :) csak érdekelt, hogy miért pont ő :))

    VálaszTörlés
  4. Szia Viky, jó ötlet volt ez a kérdezősdi... :-)
    Engem az érdekelne, hogy miként kezdtél el írni, és miért pont SP-ről???? Egyáltalán mióta hallgatod a zenéjét??? :-)
    Egy lány álmai voltam

    VálaszTörlés
  5. egylányálmai. régóta hallgatom Krisztiánt. már nem is tudom megmondani, hogy hány éve. ha nem baj, most az nem írom le, hogy minek a hatására kezdtem el megszeretni, de ezt nem is kérdezted mondjuk....
    az írás úgy indult, hogy nyáron megtaláltam http://sp-blog.gportal.hu ezt az oldalt. tetszettek a történetek. aztán bnőmmel kitaláltuk, hogy írjunk mi is. az elején még ketten írtuk a részeket, aztán szépen lassan rám hárult a dolog. azóta egyedül nyomom az ipart. azért lett Krisztián a főszereplő, mert érdekesnek tartom, mint ember. mondhatnám, hogy "mert tökéletes alany" de mindenki ezzel jön. tényleg így van, remek alany. megvan benne minden. lehet veszekedéseket szítani a személyiségéből kifolyólag. meg ugye külsőre is nagyon bejön. :) tökéletes pasi, rengeteg kisebb nagyobb hibával. érdekes személyisége van, ami színesebbé teszi a történetet.

    VálaszTörlés
  6. szia. én csak 1 dolgot nem értek. h viki "ashley" és képzeljük ugy el, de te mindig szőkének irod asszem valamelyik részben is azt irtad h a szép hosszú szőke hajam. és a képen meg barna ugy h én ezt nem értem:S de amugy sztem maradjon ez a kép mert én bírom:DD

    VálaszTörlés
  7. igen. tudom. régen nem ez a kép volt. akkor még az a fajta volt, ahol szőke a haja. de aztán cseréltem a fejlécet, és vele együtt a képet is. túl zavaros lett volna... de ha gondolod visszacserélhetem a régi képet. :D neked hogy tetszett jobban? szőkén, vagy barnán?

    VálaszTörlés
  8. ooo nem nekem jó a barna..még mondtam is:DD meg az ashley is igy szebb de ez csak az én véleményem:DD

    VálaszTörlés