Hello!

Lassan elérjük a 400 látogatót...Nagyon örülök ennek, nem hittem, hogy ennyien olvassák majd a történetet!
Hogy Krisztián szavaival éljek: "Hatalmasak vagytok, nagy pacsit nektek" :$

Viszont a chattel nem vagyok megelégedve :( Örülnék kicsit több véleménynek! Akár pozitív akár negatív véleményed van, kérlek írd meg. Mondjátok el, hogy mi tetszik, mi nem az oldalon. Mik az oldal gyengébb, illetve erősebb részei, mikre kéne figyelnem, mit kéne erősítenem, esetleg javítanom....

További jó szórakozást!! :D

3 megjegyzés:

  1. Szia. Nekem nagyon tetszik a sztorid és ezt már el is mondtam többször.Mivel látom neked is fontos a visszajelzés, számít mások véleménye a blogról. Van egy kedves ismerősöm, ő Alíz, amolyan kritikákat ír blogokról. Nekem is írt már, teljesen őszintén elmondja a véleményét, és rendkivül jó meglátásai vannak. Kérj tőle egy krítikát, ő is örülne neki!!! itt a blogja: http://alizkritik.blogspot.com/
    Szerintem megéri!!! :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm egylányalami, már kértem is egy kritikát:D

    VálaszTörlés
  3. Ennek nagyon örülök!!!! :-)

    VálaszTörlés