Hello!

Sajnálattal vettem tudomásul, hogy nem akartok véleményt írni :// pedig nem harapok ám, és szerintem annyira félelmetes sem vagyok, hogy ne merjetek írni... xD komolyra véve a szót, tényleg jól esne, ha leírnátok, hogy mi tetszik, mi nem tetszik. A negatív kritikáért sem haragszom ám meg, sőt.... nem haragudnék meg érte, nem ordítanám le az illető fejét..hiszem, hogy a negatív kritikából lehet a legtöbbet tanulni :))

Természetesen ma is lesz rész, de csak este felé, még sokat kell tanulnom.. :// de, ha a délután folyamán legalább 10 véleményt (lehet hogy gonosz vagyok, de ez van ...xD ) kapok, és a "tetszik" gombot is megnyomjátok, akkor hosszabb részre számíthattok:D
Szerintem korrekt voltam és nem bsztam ki azokkal, akik rendszeresen olvasnak, és véleményeznek (aminek nagyon örülök!! hatalmasak vagytok)

Krisztián kedvenc dalával búcsúznék... tudom, kicsit elpoénkodott videó, de ettől függetlenül, mindig sírok rajta :$
Köszöntem!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése